BBC

L

lepasta

Als top gear verslaafde baal ik er van dat bbc sinds een tijdje niet meer opengaat.
bbc1 en 2 op 28 oost.

5400IRCI met HOT 10.7 laatste zenderlijst van pet123, waarbij ik middels copy/paste de lijst heb aangepast en van de 2 beschikbare bestanden 1 bestand naar mijn keuze heb gemaakt, zonder over het totaal van 4.000 kanalen te gaan.

Ook opmerkelijk. sommige kanalen (o.a. eurosport) gaan alleen open (terwijl ik een C+ abbo er voor heb) als ik de Fun5 uit het irdetoslot haal.......

Iemand enig idee ?

Alvast bedankt.....
 
De BBC kanalen zijn niet gecodeerd en hier vrij te ontvangen, waarschijnlijk een fout in je settings.

En de kanalen waarvoor je een abo hebt, config instelling:
CAID Preselect: CARD+EMU
Card blocker: ECM+EMM

Als deze instellingen correct zijn en je met een voorgaande HoT versie Eurosport wel kon ontvangen zonder de funkaart te verwijderen, dan kan de PMCtabel de oorzaak zijn. Doet Eurosport het wel met de config instelling CAID preselect: CARD ?.
 
Jopie, bedankt !

ECM+EMM is de oplossing voor het Eurosportverhaal.
Nu de rest nog, en die zit 'm kennelijk in de zenderlijsten en het c/p van gedeelten.

Even vogelen met de juiste zendersetjes
 
Kennelijk doe ik iets fout met het samenvoegen van de separate pet123 zenderlijsten.

Uiteindelijk zorg ik er wel voor dat het totaal aantal zenders onder de 4.000 is, maar om één of andere vage reden loopt m'n rotor naar 13 oost ipv 28 oost als ik 'm op BBC zet.
Krijg het ook niet veranderd.
 
Tja, de fout zit dus nog in de settings. (TV+radio niet meer dan 4000) .
Ik gebruik hiervoor HNFsmart van Nostromo en open dan 2X het programma om de settings van de ene naar de andere te kopieeren.


http://www.nostromolabs.com/act/downloads

Misschien lukt het met HNFsmart, anders eventueel via een PM met je email.
 
Nou Jopie, uiteindelijk via mail/private, maar dankzij jouw zenderlijst weer beeld op alles wat ik 'kwijt' was.

Vraag (en vaag) blijft natuurlijk waarom ik het zelf niet voor elkaar kreeg met de 2 pet123 zenderlijsten samenvoegen en inslinken tot -/- 4.000 zenders.

En natuurlijk de instelling ecm+emm die kennelijk na iedere software update foetsie is.

Enfin, hummie doet weer wat ie al 10 jaar voor me doet, en daar ging het om :)
Heb deze originele 5400IRCI in 1998 nieuw gekocht.... en op 1x de voeding na (29 euro) nooit problemen, maar louter plezier en super veel kanalen aan beleefd !
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan