Beach Babes

Gelukkig geen Jenni pffffffffffff

En weer geen bos. :biggrin:

Multispeed

Wel een keer leuk om de verschillen in natuur te bewonderen, maar eerlijk gezegd zijn we - wat de blote dingen betreft - meer gewend ;) :biggrin:

Bij Beach Babes 1, die eerste (redelijk bovenaan) met dat pantervelletje leek me wel wat, want als tijger zijnde is dat wel leuk!:biggrin:

Ik weet niet wat er bij Beach Babes 2 gebeurd is, maar daar lag er toch echt eentje bij die aangebrand was, want een negerin ziet er toch anders uit.:biggrin::biggrin:

Big-Henk;191313 zei:
Nahhh nog 1 keer dan, speciaal voor jou Pikkie.. Hier is Jenni en haar fiets
Ze heeft hem nog steeds hoor.. :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Das haar fiets niet maar van mij, wil je mijn prive fotoos hier niet meer voor gebruiken.

bert50;191357 zei:
Das haar fiets niet maar van mij, wil je mijn prive fotoos hier niet meer voor gebruiken.

Dat ze zelfs jou fiets hebben gejat bert50 erg hoor ........

pikkie;191378 zei:
Dat ze zelfs jou fiets hebben gejat bert50 erg hoor ........

Ja ze weten dat ik net een kijk operatie aan mijn knie hed gehad, dus er achteraan rennen is voor mij een paar weken weg. Klote en ik had hem net gepoest.

bert50;191388 zei:
Ja ze weten dat ik net een kijk operatie aan mijn knie hed gehad, dus er achteraan rennen is voor mij een paar weken weg. Klote en ik had hem net gepoest.

Ik ga een topic starten met RED BERT50 zijn fiets wat een dieven joh volgens mij zit er zo;n geniepig beestje achter en verdwijnt die fiets naar BT ik hoop dat BT dat in de gaten houd voor je.

Op jouw advies Pikkie zal ik er zeker mijn wakend oog eens over laten gaan, geen probleem! Er zijn hier al genoeg fietsen verdwenen immers.;)

Black Tiger;191449 zei:
Op jouw advies Pikkie zal ik er zeker mijn wakend oog eens over laten gaan, geen probleem! Er zijn hier al genoeg fietsen verdwenen immers.;)

Dank je Bt het is inderdaad stil uit een bepaalde hoek zal uiteraard geen namen noemen..
Is het stilte voor de storm????

Is het stilte voor de storm????
Dat weet je met desbetreffende maar nooit he, maar ik ga er verder geen ruchtbaarheid aan geven.
Voordat je het weet wemelt het opeens weer van bossen en fietsenstallingen hier.

Black Tiger;191471 zei:
Voordat je het weet wemelt het opeens weer van bossen hier.

Vroeger heel heel lang geleden, waren er twee mensen die in de bossen leefden en daar van de verboden vrucht aten, hoe heette die ook alweer? Waren het niet Adam en Eva? :biggrin: :biggrin: :biggrin:

WHAHAHAHA da's een goeie, gelukkig was het niet zo anders waren wij er nu ook niet geweest.... vermits we de bijbel zouden moeten geloven dan.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan