Yep, wordt steeds goedkoper, maar toch even opletten.
Zelf heb ik een belbunder van ook 14,95 momenteel, wel maar met 120 belminuten.
Deze belminuten gelden echter -wel- voor het telefoneren naar ALLE nummers.
Wat ik nu veel zie opkomen zijn die belbundels voor goedkoop met veel meer belminuten, echter......
1.) Over het algemeen is bellen buiten die minuten duurder dan dat wat ik heb
2.) Over het algemeen blijken die belminuten alleen geschikt voor bellen van mobiel<->mobiel van dezelfde provider (bijv. van KPN gsm naar KPN gsm) en van mobiel<->vaste lijn en blijken de belminuten niet te gelden voor het bellen naar gsm's van andere providers, bijv. KPN<->Vodafone.
Als je dit dan bekijkt, blijkt dus dat je voor het bellen naar gsm's van andere providers dus het normale tarief moet betalen.
Het normale tariefbedrag is hoger dan het tarief wat ik momenteel betaal (een oudere Telfort aanbieding al).
Dus het advies luidt:
Duik niet zomaar in een of andere goedkope aanbieding met veel gratis belminuten, maar leg er diverse naast elkaar, dus ook met mindere belminuten, en vergelijk waarvoor die belminuten gelden en wat het normale tarief dan is.
Maarja, dat geld voor alle abo's.
Toen ik het mijne afsloot waren er ook nog een paar goedkopere, totdat ik de specificaties las en dat bleek bij die anderen een starttarief van 10 centen erbij kwam en dat was bij het mijne dus niet zodat het mijne uiteindelijk toch goedkoper was.