belbundels goedkoop

D

dalton

hoi
abonnementen met eigen gsm kosten niet duur meer
150 belminuten 10 euro
330 belminuten 15euro
dit is per maand
groetjes dalton

Yep, wordt steeds goedkoper, maar toch even opletten.

Zelf heb ik een belbunder van ook 14,95 momenteel, wel maar met 120 belminuten.
Deze belminuten gelden echter -wel- voor het telefoneren naar ALLE nummers.
Wat ik nu veel zie opkomen zijn die belbundels voor goedkoop met veel meer belminuten, echter......
1.) Over het algemeen is bellen buiten die minuten duurder dan dat wat ik heb
2.) Over het algemeen blijken die belminuten alleen geschikt voor bellen van mobiel<->mobiel van dezelfde provider (bijv. van KPN gsm naar KPN gsm) en van mobiel<->vaste lijn en blijken de belminuten niet te gelden voor het bellen naar gsm's van andere providers, bijv. KPN<->Vodafone.
Als je dit dan bekijkt, blijkt dus dat je voor het bellen naar gsm's van andere providers dus het normale tarief moet betalen.
Het normale tariefbedrag is hoger dan het tarief wat ik momenteel betaal (een oudere Telfort aanbieding al).

Dus het advies luidt:
Duik niet zomaar in een of andere goedkope aanbieding met veel gratis belminuten, maar leg er diverse naast elkaar, dus ook met mindere belminuten, en vergelijk waarvoor die belminuten gelden en wat het normale tarief dan is.

Maarja, dat geld voor alle abo's.
Toen ik het mijne afsloot waren er ook nog een paar goedkopere, totdat ik de specificaties las en dat bleek bij die anderen een starttarief van 10 centen erbij kwam en dat was bij het mijne dus niet zodat het mijne uiteindelijk toch goedkoper was.:)

belbundels zijn te gebruiken in nederland
zo wel vast als naar mobiei
geen provider problemen bellen naar alles
na de belbundel kost het 9cent naar vast 30cent naar mobiel
in de bel bundel geen inbelkosten
ik heb een 6mnd kontrakt
neem je 12mnd dan hoef je maar 8maanden abbo tebetalen
een geen aanmeld kosten met nummer
ik betaalde daar 25 euro voor, ik betaal 60euro voor 900 belminuten over 6 maanden dit is bij debitel,telfort
bii een ander is het1.25euro duurder per maand
maar dan kun je de belminuten mee nemen 2maal
dit moet je bij een echte debitel winkel afsluiten anders betaal je meer je moet wel zelf een eigen gsm hebben
die ander is t- mobil
die heeft ook een mooie internet site waar op je jou kosten teller kan zien daar betaal je na de belbundel voor alles 15 cent
groetjes dalton

Oh da's dan best te doen want 30 cent is best wel pittig.
Maarja als de belbundel naar alles is en geen starttarief, dan kom ik er wel mee daar.

Ik heb het ding hoofdzakelijk om bereibaar te zijn en indien nodig in NL en in het buitenland ook te kunnen bellen, maar dat is niet veel, dus ik moet maar weer eens op zoek.

Het gewenste resultaat zou een abonnement zijn met zo laag mogelijke maandelijkse kosten, en een belbundel van een 90 minuten zou al genoeg zijn, liefst normale kosten buiten de bundel op 15 cent of 20 cent max.
Geen 2 jarig contract. Momenteel zit ik bij Telfort en als het even kan had ik toch ook graag een nieuwe telefoon van zo'n model waar je van die grappige geluiden in kan duwen zoals een koekoesklok geluid etc.:)

Oftewel, ik wil weer eens voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maarja wie wil dat niet he.:biggrin:

Een prepaid is geen oplossing, vind ik maar geldverkwisting, is veel te duur, moet regelmatig opladen om het nr. te houden, dan doe ik liever een vast bedrag per maand met een bundeltje, kun je tenminste voor dat vaste bedrag nog wat gratis bellen.;)

hoi
dat wil ik ook
www.t-mobile.nl daar heb je 150 belminuten voor11,25 euro
belbundel 2x mee nemen
na de bundel kosten per gesprek 15cent mobiel of vast
neem je een kleinere bundel dan word alles goedkoper
alleen die 15cent word dan iets meer
na de belbundel betaal je 5cent per gesprek extra
dat is niet in de bel bundel
het servise nummer kost niks
op internet heb je dan je eigen site daar kan je zien wat je gebeld hebt met wie
kosten naar het buitenland worden voor je berekend voor dat je beld
ik zit hier een bal reklamen te maken lol
gr,dalton

Yep maar daar krijg ik dan geen foon bij met die polygone beltonen.;)
Maar ik zoek wel effe verder, bij Elders of bij Tfort waar ik nu zit, uiteindelijk vinden we wel iets, ik heb de tijd.:)

@bt
Hou me ff op de hoogte als je wat vindt , moet ook een nieuwe foon eigenlijk

Oke doen ik, heb je voorkeuze voor een bepaald type telefoon?
Vroeger ging ik altijd op www.gsm.nl kijken die is van Elders, altijd wel goed geweest tot nu toe, alleen moet je dus wel altijd goed de specificaties van de contracten lezen.

Zij plaatsen ook vaak heel mooie aanbiedingen incl. telefoons.

Ah thanks, die is ook heel interessant zien ik.

Weet iemand toevallig uit zijn blote hoofd ofzo welke merken/types telefoons er polygone beltonen hebben? Er hoeft wat mij betreft geen camera of wap ofzo in te zitten als die beltonen er maar in zitten zodat ik er een koekoeksklok of zoiets op kan zetten, da's pret.:)

Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl .
Hier kun je abo's , toestellen en combinaties ervan op heeeeel veel gsm shops vergelijken.
Ook voor contractverlengingen met nieuw toestel.
Nu zelfs een aanbieding met gratis foon + gratis abo.Kortom,de moeite waard deze site te bekijken als je een nieuwe foon en/of abo wilt.

Appie

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan