Ben er weer

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Nou ben weer online,, was effe 1 dag weg omdat ik genoodzaakt was om mijn pc opnieuw te instralleren van XP,, Had hem zelf naar zijn moer geholpen. :(

Heb inmiddels alle pms beantwoord op een paar na,, Maar daar kan ik niks aan doen.

Degene die geen antwoord hebben gehad,, dan was het omdat hun PM vol was,, dus legen die zooi.

Helaas ben ik nu wel alles kwijt :(

Dus vandaag in ieder geval alle programmas maar weer terug gaan installeren en de info langzaam maar zeker weer gaan opbouwen.

En zit jij niet te lachen Pikkie :)

misschien moet je eens een image maken van je OS, dan ben je in principe binnen 10 minuten weer klaar:)

Ja dat was ik ook van plan,, maar dan moet ik dus eerst weten hoe dat precies werkt en hoe dat te doen met XP Home,,

Dus als je je geroepen voelt op een read me filetje voor me te maken hou ik me aanbevolen. :)

Norton ghost Jack....

jep norton ghost 2001 gebruik ik.
Programma installeren, bootdiskette(s) maken, en vervolgens opstarten met de diskettes.

Het programma wijst zichzelf; je kunt bijv:

- van partition -> image (image maken)
- van image -> partition (image overschrijven)

proberen....

Lukt het niet? Ask me......

Ik adviseer Norton Ghost 2003.
In sommige gevallen kan een eerdere versie van Ghost wel eens lastig zijn icm XP.
Als je image te groot wordt dan maakt hij een 2de bestand aan en dat kan wel eens een crc error veroorzaken. Versie 2003 of > 7.1 zijn XP compatible.
Verder helemaal mee eens. Ghost is DE oplossing voor alle cpu probs. Na 10 minuten is je systeem weer op orde!

Ik adviseer Drive image 2002 van Power Quest.

Perfect!! ook met NTFS no problem.

5 Gb in 6 minuten terug gezet.

ik heb nogal wat problemen gehad met de combinatie NTFS en ghost 2003. Dingen als vastlopen bij restart enzo. echt behoorlijk irritant, kun je alles nogmaals installeren:S.
Ik werkt zelf ook met XP, nooit problemen met ghost 2001; werkt perfect!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan