@the matrix , waar zijn de foto's?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Heeft Dr.Z zich vergist? Ik heb die hier in hoofdgerechten gezet omdat ik dacht dat het hoofdgerechten waren.Foto's ?? Ik denk dat DrZ verkeerd heeft gepost. Dit had in jouw lekkere nagerecht moeten staan.
Ja minder kletsen en meer menu's met foto's.en kan dus wellicht nog aangepast of veranderd worden om er een goede en duidelijke structuur aan te geven.
Ja klopt ook weer. Sommige dingen die we lekker vinden komen inderdaad ook van dat soort recepten.Ik ging ervan uit dat hier recepten konden geplaatst worden die we lekker vonden.
Nee zeer zeker niet, alleen niet iets wat 1:1 van internet geplukt is. Zowel zelf bedachte recepten en recepten die overgenomen zijn van familie of kennissen. Maar ook dat opzoeken en aanpassen is prima.Dat in dit topi het recept 100% zelf bedacht moest zijn was in het begin niet duidelijk.
nou komt ieGezien het aantal postings door slechts 3 leden lijkt mij dat dit een fiasco wordt.
De kans is dat het meer wordt als er eenmaal op juiste manier mee begonnen wordt. Freggel maakt er sowieso altijd, ik af en toe een paar, jij ook, nu komt er iets van sat-ed (alleen even in de verkeerde thread), dus wellicht komt er wel meer.Gezien het aantal postings door slechts 3 leden lijkt mij dat dit een fiasco wordt.
???nu komt er iets van sat-ed (alleen even in de verkeerde thread),
heb ik geen tijd voor om overal foto's van te makenMaar de bedoeling is posten als je het maakt en dan een foto'tje erbij,
Dit is de besprekings-thread, niet de plaats-thread.
zitten maar 24 uur in een dag helaas..Kost even iets meer tijd, maar je bent weer iets langer op het forum bezig.![]()