beste moderator

M

musli

ik heb je vanmiddag een pmmetje gestuurd met de vraag waarom de topic met de vraag over verify error gesloten is
maar tot nu toe geen reply
komt het doordat dit in de verte te maken heeft met satfilles
of mogen we het nu nergens meer over hebben
dit is geen punt van kritiek maar ik vroeg het me gewoon af

ik heb je pm ontvangen of ik het daar mee eens ben of niet het zijn jullie regels en oke

het zat me toch niet lekker en ik wou dit laatste er over kwijt
misschien een ban maar toch
dat jullie geen topic meer willen over het programmeren van kaarten i v m sat key`s alla maar wat heeft het programmeren te doen met satkey`s niks dat je die kaarten daarvoor kan gebruiken oke dit houd alleen in dat er veel mensen zijn die dit doen dus mij ook een andwoord kunnen geven
en nu het (dubbelle) moraal van dit verhaal
als jullie niks meer van doen willen hebben met het programmeren wat doen dan de banners van cardwriter boven aan of is dit om friet te bakken of in mijn geval om mijn voordeur te openen
gegroet

hoi
ik snap het ook niet allemaal maar van mij is een posting weg
om dat bepaalde zaken kon aan sporen tot het uitlokken
van iets iligaals daar heb ik wel netjes een pm over gehad
ook ik dacht dat het verboden was om files of links of keys hier te plaatsen .
maar dat je er niet over mag praten verwondert mij ook ten zeerste.
ik weet dat bepaalde sat boards streng zijn ,maar daar praat je toch gewoon over het illegale zoals dat word genoemt voor mij is dat gewoon de hobby.
ik wou dit ook even kwijt.
groetjes dalton

het enigste verschil met s voor a is dat (tenminste dat denk ik )dat je tenminste nog mag zeggen wat je denkt binnen redellijke normen
het lijkt hier of begint hier een beetje op de buurt super te lijken want daar gaant het ook nergens over
nu begrijp ik best omdat dit het grootste board was dit altijd in de picture was en dat men geen links naar keys of key site mocht
plaatesen en daar heb ik vrede mee
maar als de topic over het fout programeren van de 1 of andere kaart al niet meer mag ( met geneens een verwijzing naar het satspul) denk ik dat men nog weinig leden overhouden
beste duck team ik begrijp best dat jullie een dilema hebben over wat wel of niet toegelaten mag of kan worden
maar probeer een beetje het kaf van het koren te schijden
over de link naar duwgati heb ik al gelezen maar daar werd ik ook al geen wijs van
in iedergeval geen kwade bedoelingen van mijn kant maar ach

Beste Musli ik begrijp je frustratie als je een beetje alles hierover na leest dan begrijp je denk ik wel waarom ze dit doen.
5000 euro kan er geeist worden voor iedere aangezette illegale kaart in Duitsland is het zelfs al bij de rechter verboden om lege kaarten te verkopen cq programmers.

Als zo iets hier gaat gebeuren en men kan aantonen dat het door dit forum komt dan kan het DUCKTEAM worden aangeklaagt betaal jij mee aan de boete???????? je kan ook veel via pm doen is nog beter en veiliger ook..... denk wel dat iedereen van justitie jou ip adres kan krijgen en vinden wie de eigenaar is men kan dan zelf jou ook opzoeken..

Een gewaarschuwd mens telt niet mee.......

heb ik ook gezecht over het dilemma waar dit type boards mee worstelt
ach het ip adress
stel ze doen een inval en gaan eens een dagje loggen dus;
maar goed
het hebben over pistolen uuh osama uhhhh patchen van decoders auto`s opvoeren of tunnen(deze voldoen dan niet meer aan het type goedkeuring) en noem maar op zelfs mag er een liedje met de stem van onze koningin over mabel gemaakt worden
maar over het programmeren van een chipkaart die je voor weet ik veel wat voor doeleinde gebruikt kan worden mag je nks over vragen
borduur het nu eens door
medewerking verlenen aan T O H die het enigste doel voor ogen had om veel kanalen te bekijken (niet dat ik het erg vind )
of aan de verschillende ucas decoders geeft geen aanleiding tot het illegaal kijken naar (of je moet op de 1 of andere duistere manier aan 10 abbotje`s gekomen zijn) en over de winkels waar men volkomen legaal kaartjes season interfase`s programmers kan kopen geeft vgeen aanleiding tot
mischien heb ik wel de frustratie die men heeft gekregen door het beleid van duck voor een heleboel mensen samen gevat en dit tot een discussie lijd met wat produktieve oplossingen
want laten we eerlijk zijn ik loopt toch al ik denk een eigenaar of 3 a 4 van het duck board mee en mede door de omstandigheden is het minder interessant geworden
nu weet ik wel dan word er gellijk weer geroepen ;ga je toch weg
maar is dit nu de oplossing `k denk het niet niet dat ik niet weet hoe of wat dat heb ik het verleden hier wel geleerd maar goed
in iedergeval een discussie

oh jongens dit is nog niets! Ik had een ban te pakken op een duits board voor het woord: allcam...

Dat mocht absoluut niet en ik ben d'r toch met een rotgang afgeflikkerd! Ze doen hier gewoon wat voorzichtig want ze weten dat ze in de gaten worden gehouden door enkele hoge heren die onlangs zeer grote investeringen hebben gedaan.

Ik zou zeggen keep it cool en die keys die komen heus, vroeg of laat (reken maar op laat)

Beste Musli lees nou eens goed mijn bericht en wacht nou eens rustig af denk er niet te licht over als ze bij je aan de deur staan bij mij zijn 2 van die heren geweest en ik moet zeggen het was niet echt fijn dat gesprek ik heb beloofd er niet teveel over uit te wijden maar geloof me zat ff mooi in mijn piepzak tegen geld kan je niet op als je het zelf niet hebt

Is alles mooi en wel , maar dit kan volgens mij wel het einde van de duck kunnen zijn, zie n.l. op diverse boards dat er vele duckers zijn gaan lopen, wat er daarna komt zijn natuurlijk de sponsers, wie wil er nou nog sponseren als er straks geen hobbyisten op dit board meer te bekennen zijn. geen kijkers meer en dan dus ook geen kopers meer.
Dit geld volgens mij ook voor de + kanalen ,niet iedereen heeft het geld voor een abbo en de grijs kijkers ontvangen ongemerkt ook veel reclame en bezorgen voor een groot deel aan die gasten veel abbo,s vooral door die kanalen een groote bekendheid te geven.

Ik klik altijd trouw op het cardwriter balkje bovenin! Dat levert volgens mij geld op voor het forum. Kost je nix alleen even klikken..

hallo
duck is altijd mijn grote liefde geweest we kunnen niet van duck verwachten dat ze voor ons vast gaan zitten .
ik respecteer dan ook het verbod voor links en keys hier te plaatsen .
alleen heb ik moeite dat je niet meer over de hobby mag praten in de zin zoals wij gewend zijn.
in mij zit een gedachte dat duck het moeilijker heeft dan wij denken en dat duck dat zelf niet naar buiten brengt.
onbewust word het hier iedere dag wat strenger dat moet een oorzaak hebben want nu lijkt het net of duck van ons af wil en dat lijkt me sterk.
er is altijd hier gesproken over de strengheid van sat 4 maar ook daar praten we gewoon over de hobby .
ik zal duck zolang mogelijk trouw blijven maar ik heb altijd andere sat boards ook bezocht en dat doe ik nu iets vaker .
dat de rcd of canal + aan de deur komt lijkt mij overdreven .
ik kan handelaren die geen moer doen aan de hobby wel elke maand een funkaart updaten voor 10 euro per stuk met 50 klanten tel uit je winst en als je een hoop van die gasten hebt geven die een negatieven publiciteit die alle problemen op ons afroepen als ze dan aan de deur willen komen laat ze dan maar bij die gasten gaan.
die leveren geen enkele bijdrage aan de hobby.
duck als je het moeilijk hebt kom er mee naar buiten.
groetjes dalton

een beetje 1+1 denken dan kom ik op
als ze iets op je comp vinden een filee'tje ofzo
een proggie van iets
docu's met uitleg enzo
dan is al snel een vermogens delict aanemelijk
vervaardigen van illegale soft met het doel winstbejag
het aanzetten tot
het lid zijn van een organisatie(bv je registratie bij een dergelijk board)met als doel het .........
en als de rechter ontvangkelijk is dan ben je de sigaar
dus mischien is duckteam je onbewust wel aan het beschermen
want er moet natuurlijk wel aanleiding zijn om bij leden binnen te vallen(zoals dingen die je schrijft)

en pistolen is een andere vorm en wet
maar ik denk dat als je de pay tv in de weg zit dat je hiermee in het ergste geval de kijker mee benadeelt
en ik denk dat de rechter ontvangkelijk is voor de noodzaak om de nederlandse tv singalen via satteliet door geheel europa en daar buiten uit te zenden
dus de kans dat je een veroordeling krijgt is altijd aanwezig
en als ik mij niet vergis heeft onze vogel ook al eens iets onder de veren gestoken gekregen

en neem nou bv dat c+ heel lang te koop staat
wie wil er nou een gekraakt bedrijf kopen
??n waar de buurman jouw producten gratis weggeeft

het zal altijd afwegen zijn tussen wie moet er wat
het bedrijf moet beter beveiligen
of de cracker moet het verboden worden te cracken op straffe van auw oei pijn in de..........

we moeten natuurlijk niet alles overtrekken daar ben ik het ook wel mee eens
ik weet niet of er jurisprudentie is omtrent deze gevallen
maar dat is mischien leuk voor iemand om op te zoeken
en dat dan te plaatsen dan weet iedereen waar ze aan toe zijn

de heren die je een bezoekje komen brengen hebben diverse cursussen gehad hoe laat ik iemand in zijn broek poepen
en meestal zijn ze wel heel overtuigend neem dat maar van pikkie aan of dat alles wat ze zeggen door de beugel kan en wettelijk is tja.... (opnemen???)

dus nx anders dan respect voor een ander die voor ons zijn nek uit steekt

Peppi eindelijk ben ik het een keer met je eens ik denk dat er veel meer aan de hand is en laten we onzelf en duck beschermmen....

alle gekheid op een stokkie dat schreef ik ook dat duck een dilemma heeft wat laat ik wel toe en wat niet en ik denk in mijn geval dat het wat overtrokken was om een topic over een kaartje te sluiten
maar goed ik ben ale errrug lang lid van duck en zal het ook altijd wel blijven al denk ik al het zo door gaat je niet eens iemand meer een uitleg kan geven over ;en vul maar in ,maar duck en het spijt me dit te zeggen niet meer word dan een veredelt chat board over de sat terwijl de bedoeling was van dit board
(en daar haalde duck altijd zijn charme vandaan) alles kon zeggen en schrijven
wat ik ook moet toegeven dat je kritiek kan hebben over duck
en dan niet gellijk een ban aan je broek hebt zoals bij z v00r a
de mazzel

heren eerlijk is eerlijk ik heb net een pmmmetje gehad van duck
en ik kan niet anders zeggen lof over hoe dit werd opgevat
dat waardeer ik toch
kijk kritiek spuien is 1 maar als het goed gaat is dit ook een vermelding waard
heren duck het gaat jullie goed
de mzl

Kijk Musli nou heb ik respect voor je en ik denk dat je nu ook weet wat er gaande is

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan