Bestellen van kaarten

M

Math

Wilde gisteren wat kaarten bestellen bij de kaarten koning. Ik kon geen banner op sar4all aan klikken omdat ik daar een IP ban heb. Toen ik de url gevonden had wilde ik op de kroon boen deze text klikken om op de site te komen.

Wegens een herstructurering van
onze bedrijfsactiviteiten, is deze
website tijdelijk gesloten.

Opeens zag ik dat ik daar ook een ban had,

Willen me ook al geen kaarten meer verkopen.
Dus heb ik ook een kaart Ban.

Math

Je blijft heef bescheiden. Het is ondertussen meer een actie om je een hobby-ban te geven. Maar klik ook eens op de sponsorlinks hier boven. Even om je wat behulpzaam te zijn (hoef je je killer niet uit te zetten):Mogelijk zijn daar de gewenste kaarten ook te bestellen.

Het is wel heel snugger van ze dat ze zo het hele netwerk achter Sat4all bloot leggen. Wel geheim houden wie of wat er achter de site zit, maar via een ban wel alles open leggen. Slimpie. :biggrin:

Maar je postings worden hier vast een stuk meer gewaardeerd. Wees welkom en maak je hobby nog leuker met de Ducksite!

Hoe kun je nou een ban hebben op de site van de kaartenkoning? Die winkel is toch dicht=gesloten=closed.....

Net zoals de eigenaar daarvan ook een Nederlandse importeur van Dream Multimedia was, maar dat is wel bekend dacht ik zo.

En om hier weer misverstanden over te voorkomen. De eigenaar hiervan WAS officieel Nederlands importeur van Dream Multimedia producten in Nederland.

Hier ging het mij om.

Het is wel heel snugger van ze dat ze zo het hele netwerk achter Sat4all bloot leggen. Wel geheim houden wie of wat er achter de site zit, maar via een ban wel alles open leggen. Slimpie.

En kaarten kopen doe ik daar zeker niet, en ik heb dit bericht puur geplaatst omdat ik al enkel jaren weet dat de kaartenkoning het nodige te maken heeft met sat4all en ik er zo bij uit kwam dat ik ook daar geen rechten had om op de site te komen. dat de site dicht is klopt maar op het icoon (kroon) klikken gaat wel en dan komt er dat ik geen rechten heb. Zou het soms op de zelfde server kunnen staan?

Math

OK, dat was wel weer genoeg fabeltjes voor vandaag. :biggrin: Die melding:
  • Mapweergave geweigerd

De inhoud van deze virtuele map kan niet worden weergegeven.
staat er voor iedereen. Haal met Google een andere link van de site op, en je bent binnen. Maar het is leuk, de complottheorie?n wat opblazen! ;)

Maar even in het algemeen: Een onenigheid, leidend tot een ban, kan ook vaak uit een simpel misverstand zijn ontstaan. Het is voor geen enkele site of winkel leuk om iemand te weigeren. Misschien een heel klein beetje machtsgevoel. Maar verder: klant/bezoeker kwijt, en dus een stukje mond-op-mond reclame.

Echt, ik ben communicatief niet altijd erg tactvol, dus ik spreek ook uit eigen ervaring.

@math

Je zegt zelf dat je al tijden weet dat het ene met het andere te maken heeft. Al tijden hou je je mond erover maar juist nu je niet meer op s4a mag doe je je mond plots wel open hierover.

Als je een probleem heeft met de leiding van sat4all moet je het daar zelf oplossen en niet hier. Zo simpel is dat. Wat je hier verteld weet echt iedereen al zo beetje. Is niets nieuws. Is ook genoeg over gesproken en hoeft zeker weer niet zachtjes worden overgedaan.

Wat kan mij het nu schelen of een site van een kaartenkoning nu wel of niet op een server staat van een bepaald board. Als het zo is laat ze... ik kan daar niets mee. Sterker nog ik wil er niets mee.

Hihihi, Satwatcher zal nu ook wel te horen krijgen dat het modderen voor de moderator is. En dan gooit BT er een slotje op. :biggrin::biggrin::biggrin:

Kijken wanneer BiG_G en Super voor die tijd nog een bijdrage aan dit draadje zullen gaan leveren. :)

Dit word alweer mijn vierde posting (goed he!)
Ik hoef zo nodig geen grote postings aantalen te doen om voor de rest interessant te zijn.
Maar lees wel veel.;)

Loop gelukkig al weer een tijdje mee om door div. berichten tussen de regels door te lezen.
Hier is duidelijk een frustratie van het persoon in kwestie.
Het moge duidelijk zijn dat dit soort berichten en nog veeeel meer op het Duckboard worden getolereerd.
Jammer maar waar, dat dik 90% van de postings niks met het sat gebeuren heeft te maken.

Overigens is het al langer bekend dat e.e.a. op dezelfde server draait, alleen een ander ip adres, maar da's niet zo'n probleem.:)

Hoe dan ook... problemen met andere sites krijg je hier niet opgelost. Daarvoor zul je contact op moeten nemen met die sites. Indien die geen contact meer wensen, dan houdt het verhaal op.
Maar niet getreurd, er zijn nog genoeg gelijksoortige sites op internet te vinden.

hoi
het is juist leuk dat niet alles over sat gaat
ik heb 3 hobby,s het sat gebeuren de pc, dvd,branden
met alles kan ik hier terecht
nog een verkoop topic,muziek
de kiosk aan er bij wat wil je nog meer
gr dalton

Originally posted by Math
Van mij kun je dit topic sluiten

Math

HUH?!?

Wacht ff... ik snap iets niet... wat is nu de functie van dit topic?
Je post iets... iets wat je graag kwijt wilt, krijgt kritiek, en dan mag de topic dicht?
Ga ik het uiteindelijk dan toch (weer) bij het rechte eind krijgen?

Mijn zoontje van twee gaat altijd "pappa, pappa, pappa, pappa,pappa, pappa, pappa, pappa,pappa, pappa, pappa, pappa,pappa, pappa, pappa, pappa,pappa, pappa, pappa, pappa,pappa, pappa, pappa, pappa,pappa, pappa, pappa, pappa,pappa, pappa, pappa, pappa,pappa, pappa, pappa, pappa" roepen als ik met mamma aan het praten ben... Dat is ook een vorm van aandacht trekkerij.

In mijn vorige post, aangaande ook een topic van TS, ben ik wellicht mijn boekje te buiten gegaan.
Ik hoop (zoals ik gewend ben) dat BT nu goed tussen de regels leest, en begrijpt dat ik niet de TS persoonlijk aanval omdat hij hier komt. Nee, ik val hem aan mbt de inhoud van de topic.

Ook schaar ik me volledig achter Satwatcher en Kerstkonijn.

Topic op slot? Misschien is het wel een idee om hem eens helemaal open te laten.
En laten we nu zonder elkaar bij bijnaam te noemen deze discussie uitrazen...

Ik ben wel nieuwsgierig wat er dan uitkomt (immers, het is gewoon een vervolg van de vorige topic van TS)

G

Ik snap wel wat je bedoelt... maar eigenlijk was het de bedoeling in het nieuwe beleid om dit soort postings wel toe te staan maar niet meer lang open te laten.
Als geen andere moderator of eendenteam iets onderneemt zullen we het nog even aanschouwen, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat we weer op een dergelijk soort discussie zitten te wachten.

Het lijkt mij dat Math het volgende heeft willen doen:
a.) even een uitlaatklep gevonden om zijn misgenoegen te spuien, wat dan ook mag
b.) tot de ontdekking is gekomen dat er 2 sites op 1 server lopen, hetgeen wij al langer wisten, maar voor hem misschien nieuw is en dat aan de kaak heeft willen stellen.

Dat lijkt me dan ook de zin van dit topic. Of we daar nu een discussie over moeten gaan houden.... mwah.... kweetniet. Maar men mag een poging wagen.

Als men maar er aan denkt dat mijn magisch oog dit topic scherp ende pikant in de gaten zal houden ende bekijken.
En zo gauw er iets mis ofte ernaast gaat, zal ik dit topic gelijk met mijn magisch oog neerbliksemen ende sabelen.:biggrin:

B.T

Exact zoals je het beschrijft en niet anders.

Ik wilde niet het vorige topic verder voeren,
maar wel aan geven, dat ik er bij toevallig bij uitkwam, dat ik opeens ook niet meer (na de IP ban)op de site van de kaartenkoning kon komen. Althans de link die ik probeerde.

Daarom schreef ik om het topic maar weer te sluiten, maar blijbaar lezen er mensen in dit topic die er moeite mee hebben met hetgeen ik heb geschreven en, als ik dan vraag om het topic te sluiten om verdere discussie te vermijden dan opeens is het ook weer niet goed.

Big_G

Bedoel je dit met kritiek?
Hoe dan ook... problemen met andere sites krijg je hier niet opgelost. Daarvoor zul je contact op moeten nemen met die sites.

Ik zie het niet als kritiek, zo is het gewoon. Alleen contact met die site opnemen gaat vanuit hier niet wanwegen de ban.

Math

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan