- Waarderingsscore
- 190
- Punten
- 63
Op het DragTeam forum staat een linux ubuntu .iso file
Helaas kan ik hem niet installeren omdat mijn oude pc te traag is. Maar voor mensen die graag af en toe testen kan het een leuke complete image zijn.
Wel bijv. google vertalen bij de hand houden want het meeste is in het Portugese op hun forum.
Deze versie bevat:
-- Track UbuntuStudio (Black and Blue), maar moet worden gekozen door de gebruiker
-- Windows Bronnen: de bron van de standaard grafische omgeving is zelfs Tahoma
-- Server CCcam 2,09 met Script van Start / Stop / Restart
-- CCcamPHPInfo: twee versies, een voor wie gekoppeld aan een DreamBox CCcam DragUbuntu Server en een andere voor die alleen een CCcam Server hebben (het laatste is dat vai worden gebruikt door personeel van SkyStar)
-- Kaffeine (Media Reader) te worden gebruikt door SkyStar
-- Kaffeine Plugin Skystar: broncode bestand moeten worden opgesteld door elke gebruiker,
omdat de compilatie hangt af van de architectuur van de pc die wordt gebruikt
-- VH-plugin voor Firefox
-- GStreamer
-- MPlayer
-- Alle ge?nstalleerde Codecs
-- Automatische Vergadering Dispositos USB in de map / media
-- Apache2 + ik PHP5
-- Enz
-- Enz
-- Enz
Grt. Parabolica.
Helaas kan ik hem niet installeren omdat mijn oude pc te traag is. Maar voor mensen die graag af en toe testen kan het een leuke complete image zijn.
Wel bijv. google vertalen bij de hand houden want het meeste is in het Portugese op hun forum.
Deze versie bevat:
-- Track UbuntuStudio (Black and Blue), maar moet worden gekozen door de gebruiker
-- Windows Bronnen: de bron van de standaard grafische omgeving is zelfs Tahoma
-- Server CCcam 2,09 met Script van Start / Stop / Restart
-- CCcamPHPInfo: twee versies, een voor wie gekoppeld aan een DreamBox CCcam DragUbuntu Server en een andere voor die alleen een CCcam Server hebben (het laatste is dat vai worden gebruikt door personeel van SkyStar)
-- Kaffeine (Media Reader) te worden gebruikt door SkyStar
-- Kaffeine Plugin Skystar: broncode bestand moeten worden opgesteld door elke gebruiker,
omdat de compilatie hangt af van de architectuur van de pc die wordt gebruikt
-- VH-plugin voor Firefox
-- GStreamer
-- MPlayer
-- Alle ge?nstalleerde Codecs
-- Automatische Vergadering Dispositos USB in de map / media
-- Apache2 + ik PHP5
-- Enz
-- Enz
-- Enz
Grt. Parabolica.