Beterschap TechnoDad

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
80
Punten
48
Leeftijd
122
We hoorden dat bij TechnoDad een pees in zijn voet is ontstoken. We wensen TechnoDad beterschap en een spoedig herstel. Het gaat - zo schreef hij vanmiddag - al weer wat beter, de meeste pijn is achter de rug (nadat hij daar tabletten tegen heeft gehad) en hij gaat binnenkort alweer een nieuwe auto afhalen. Maar ja helemaal over is het dus nog niet.

TechnoDad laat je nu nog lekker vertroetelen en verwennen.

{ gelukkig heeft die niets aan zijn vingers, dus zal die frequent hier inloggen :biggrin: }

Ook van mij beterschap. ;)

Neem je rust.

en ook van mij beterschap.
gr blokker

Heej TD beterschap man en neem maar een lekker koel buissie dan zakt de pijn mischien wel wat af.. :biertje:

Je woont zo ver weg anders kreeg je er wel een kusje voor de pijn op van Paola.. :jajaja:

Haal ik die auto wel.

Komt het vast wel goed met die auto.

;)
Nr.10

Nummer10;181129 zei:
Haal ik die auto wel.

Nr.10

Breng hem dan maar meteen mee naar de BBQ!!!

Hoi Technodad,, rustig aan dan komt het allemaal wel weer goed.

TD rustig aan met rust gaat het allemaal veel sneller.

hou het rustig het is nooit zo donker of het word weer licht
gr frans

Ajasses, dat kan nogal pijnlijk zijn. Doe lekker rustig aan Technodad en beterschap!!

Ha mannen,

Het eendenteam is weer goed geinformeerd!
Inderdaad een peesontsteking, maar dankzij de pillen en rust gaat het een stuk beter nu.

Dank jullie wel voor de wensen.....

Ik ga ondanks alles toch straks mijn nieuwe Mondeo halen, ik kan niet meer wachten!!!

Groetjes

Ik ga ondanks alles toch straks mijn nieuwe Mondeo halen, ik kan niet meer wachten!!!
Nieuwe? Duh... ik had hier nog wel een tweedehands voor je staan.:biggrin::biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan