Biertje?

Het vat is gelukkig nog heel pfffffffffff

Da's dan zeker de grote broer van dat kleintje wat achterin de vrachtwagen in de commercial staat.

ik heb uitgerekend kan precies zonder auto in de kamer staan mmmmmm

Originally posted by pikkie
ik heb uitgerekend kan precies zonder auto in de kamer staan mmmmmm

Hahaha en dan in ??n avond leegzuipen zeker? :)

Lijkt me wel wat een uurtje zwemmen in een vat bier , verzuipen en tien keer eruit komen om te pissen.

Ik verzuip niet die gaat leeg tot de laatste druppel het hemelse vocht.

Ha ha ha ha lukt niet kom tot 1,5 promile ga der nog een nemen....

Had ik eerst ook last van, maar na veel prikken is het me gelukt om de sleutel in het slot te krijgen.

Proossssst :)

Hmmz.. ik mag tot 1,5 promille drinken want dan lut het me nog in 1x zonder probleem.:biggrin:

had ook niet zo'n probleem met 2,0 promile.

Maarja ben dan ook alvast aan het trainen voor de kerst dagen

Huh? wel schuifje?

hik..

burps..

Grtz Hangslot

Originally posted by hangslot
Huh? wel schuifje?

hik..

burps..

Grtz Hangslot

De middelste van de linker twee schuifjes Hangslot :), maar rustig biljven zoeken :)

Nou nou jeetje ben als een malloot en nou lukt het pas zie je wel dat drank goed is in mijn buikje lol

Nou nou jeetje ben als een malloot en nou lukt het pas zie je wel dat drank goed is in mijn buikje lol

En 't is toch zo simpel.
Je houdt gewoon de sleutel stil en wacht tot het slot voorbij komt.
Doet ik ook altijd als ik uit de kroeg kom.
Duurt effies, maar je bent wel binnen -lol-

HAHAHA... Leuke oplossing.. hihihihi.. moet ik eens gaan proberen als ik ook ooit weer een stappen ga.
Maar ik ben bang dat als ik zo thuis kom niet alleen het slot voorbij komt, maar eenmaal binnen ook vanzelf de deegroller aan komt zetten enzo. :biggrin:

Welnee joh gewoon zeggen dat je bent wezen biljarten met je baas dus als je naar huis gaat ff een blauw streepje op je voorhoofd en dan zeg je dat je draaierig bent van de ballen en de andere dag koop je een bosje bloemen en als ze dan zegt oh moet ik zeker weer met mijn benen wijd dan zeg je schat heb je dan geen vazen meer...

Heb ik gelukkig geen last van als je die van mij het bed onder haar reet weg jat merkt ze het niet eens :)
Ze heeft meer last van mij dan ik van haar denk ik hahaha, omdat ik dan meestal denk dat ik het dan nog wel even kan, maar dan sta ik weer voor zo'n sleutelgat die telkens heen en weer beweegt. pfff :)

Welnee joh gewoon zeggen dat je bent wezen biljarten met je baas dus als je naar huis gaat ff een blauw streepje op je voorhoofd en dan zeg je dat je draaierig bent van de ballen en de andere dag koop je een bosje bloemen en als ze dan zegt oh moet ik zeker weer met mijn benen wijd dan zeg je schat heb je dan geen vazen meer...

Kijk hier spreekt een man met ervaring!!!

Maar nou ff wat anders.
Heeft ??n ( of meerdere natuurlijk) van jullie al het nieuwe 5 liter vaatje van Heineken geprobeerd?
De eerste smaakten best lekker, mooie schuimkraag, maar na 'n paar ( lees liters) vond ik 't niet lekker meer.
Bier sloeg meteen dood, amper nog 'n schuimkraag te krijgen en zoals gezegd: 't smaakte niet meer.
En ik drink altijd uit blik (want ik ben te lui om flessies terug te brengen), dus....... daaraan kan het niet liggen

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan