bij new enigma cccam stopzetten en starten

saat

Sr. Member
Lid sinds
3 jan 2003
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
65
Heb weer new enigma erop staan maar wil oscam op de box gaan draaien maar kan in het menu niet vinden hoe je cccam stop zet en eventueel weer start .
Weet iemand dit ?

saat
 
Als je naast CCCAm, OSCAM installeert en je kiest voor OSCAM dan wordt CCCAM toch uitgeschakeld
 
Via het menu naar online installer gaan en daar kan je de applicatie Tuxboxplugins en Toolkit downloaden en daarna de ontvanger opnieuw opstarten
Daarna ga je met de blauwe knop naar Newnigma2 services en daar zou de plug-in moeten staan waarmee je de ge?nstalleerde cam's zou moeten kiezen of herstarten. 

Helemaal zeker weet ik het niet maar het kan zijn dat je ook de hotplugin applicatie  erbij moet downloaden.
 
Blauwe knop
NweEnigma2 services
Dan ben je er al, staat al standaard in het image
 
Volgens mij was de vraag hoe je cccam moet stoppen. Als je ook oscam ge?nstalleerd hebt, en niet hoe je oscam installeert..
 
in het emu menu kun je de cam kiezen en starten
 
oscam staat ernog niet op nl wil alleen cccam stopzetten zodat oscam gestart kan worden en dat klopt niet hoor ik moet eerst cccam stopzetten nl
 
Nee je hebt het gewoon fout installeer gewoon oscam en kies dan in de instellingen softcam/ci of ccam of oscam net wat je wilt.
Staat cccam aan en je kiest voor oscam dan wordt cccam automatisch uitgezet. 

Zo werkt het hier al jaren :rolleyes:
 
:pfff: oscam staat er nog niet op 

Switchen werkt ook alleen als beide erop staan natuurlijk
eentje kiezen ,andere wordt gestopt en de gekozen cam wordt gestart
 
als we dat nu al 4 keer uitgelegd hebben en Saat snapt het nog niet dan is de of vraagstelling verkeerd of hij snapt er geen bal van
 
hhhaha jawel hoor snap m nu na 4 x thkx
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan