Black Tiger bozer dan Bokito?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Bokito was gevaarlijk, maar je hebt altijd baas boven baas. In San Francisco is op eerste Kerstdag een Siberische tijger ontsnapt. Het dier doodde ??n bezoeker en twee anderen raakten zwaargewond. De politie heeft de tijger doodgeschoten, Het dier ontsnapte tijdens sluitingstijd uit z?n kooi. De politie onderzoekt nog hoe het beest kon ontsnappen.

De tijger heeft duidelijk een hekel aan de feestdagen want vorig jaar verwondde het dier een verzorger tijdens Kerst. Zij verloor haar arm na de aanval. Het verblijf van de tijger was na dit incident maanden gesloten en is voor 250.000 dollar verbouwd.

De lokale tv maakte een reportage bij de dierentuin

Maar het zou je maar gebeuren.

[SIZE=-12]Misschien toch de verkeerde? :biggrin:[/SIZE]

Mag ik je even op de vingers freggel1 tikken dit was niet BT maar een neef van hem en het is vreselijk wat er gebeurt is met hem, dat hij op deze wijze het leven moest laten omdat jij het zonodig vond een bosnymf los te laten, bt sterkte nu en in gedachten zijn we bij je.....

Pikkie heeft niet goed geluiterd, het was een vrouwtjes tijger.

Dus kan het nooit BT zijn geweest

Is weer eens wat anders dan kalkoen met de kerst.. Tiger Meat... Eten en gegeten worden. :biggrin:

Ok nichtje dan van BT ik dacht neefje maar ja maakt niet uit ......

De politie heeft de tijger doodgeschoten
Ik was het zeker niet, want ik leef nog en ik ben ook veel liever. Het was mijn nichtje inderdaad, overigens heb ik ook een neefje. Siberische die is wit, ik ben black he. Op de chat had je dus White Tiger, werd ik veel mee verward, maar is toch iemand anders. Ik had bijv. die agent al opgegeten voordat ie de kans had om te schieten.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan