blackbox

B

bonki

hallo sinds gisteren heb ik een blackbox in mijn dienst auto is daar niet op te vinden zodat ik niet de hele tijd wordt gevolgt met alles wat ik doe ik heb al folie geprobeert over de antenne maar dat hielp hellaas niet!!!!!!!!!!

Trek de zekering eruit bijv.:)
Heb je een antenne er voor op de auto? Zet er eens een ouder ijzeren emmer overheen, doet ook wonderen.

Originally posted by Black Tiger
Trek de zekering eruit bijv.:)
Heb je een antenne er voor op de auto? Zet er eens een ouder ijzeren emmer overheen, doet ook wonderen.

Da's wel een mooi gezicht, een emmer op je dak!:p

Grtz Hangslot

effe de blackbox op een oude dos computer aansluiten.
en dan een dos opstartdiskette erin.
dan format:box/q
format: black.
dan is die weer wit. (leeg)

Je krijgt een black box in je auto.
Zodat je je kilometer registratie sluitend kunt maken (voor de belasting) met behulp van de data in die black box.
Of omdat je baas je niet vertrouwt.

Dan ga jij koste wat kost die data verpesten.
Dus heb je per dag 1 uur werk om je kilometers te verwerken voor de belastingaanslag.
En krijgt je baas van jouw auto geen gegevens.
Daarmee bevestig je zijn vermoeden dat er iets niet in de haak is met jouw bewegingen op zijn kosten.

Dat gat je wat kosten, die sabotage van je.

Hallo

Hier ben ik het mee eens.
Zodra je dit aanpast kan hij enkele
dingen niet meer zien.
Met als gevolg dat hij alles natrekt
mocht dan blijken dat je de boel saboteerd
dan heb je pas een probleem.
Uiteraard is het niet leuk zo,n ding
want vaak weten ze alles over de rit
waar je bent,en in sommige gevallen of je rijd
en ga zo maar door.

Ken dat probleem
maar je leert er me leven
groetjes
Hummaxboy

Oh zo'n ding, ja sorry dan kun je er beter afblijven inderdaad.

Wij hebben ooit zo'n ding eens op een touringcar gehad, maar dat was eigenlijk geen echte blackbox dan maar een satellietsysteem zodat men kon zien waar je uithing en kon communiceren ermee.
Maar dat deed dus niet aan registratietoestanden voor de belasting etc.

Met een piezo electrisch element kan je zo'n ding volledig verkrachten. Neem wel een beetje een potent ding, bijvoorbeeld zo'n ding waarmee je het gasfornuis aansteekt. het buitenste kapje van de gasaansteker erafslopen en aan chassis leggen en dan vonken gaan trekken naar een draad die naar de box gaat.
Zorg er wel voor dat de 12 volt plus even los is anders heb je de kans dat ook de motormanagementcomputer, je autoradio en je handsfreeset de weg volledig kwijt zijn.
Tijdens vol bedrijf een paar vonken naar het chassis van het apparaat zullen trouwens ook wel helpen. Het zal een beetje experimenteren zijn.
De truuk is niet nieuw, werd (en wordt) gebruikt om fruitautomaten van hun sokken te blazen. Of ze gaan stuk (meestal), of er komen hopen punten op, of ze beginnen spontaan uit te betalen. Mag touwens niet ! (dus niet doen).

groeten,
Peter.

Wat ook helpt om de blackbox te omzeilen is het volgende:
Laat die grote negerin uit je auto stappen.

is er ook nou niets dat als ik ff iets moet doen dat ik niet te zien ben voor een tijdje,een soort storing of zoiets...............???

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan