Blauwe multichoice kaart

M

mirja

Van de week mijn oude asc 1.2 multichoice kaart weer aan de praat proberen te krijgen nadat ie uitgevallen was.
Maar wat ik ook doe dat ding laat zich niet tot leven wekken.
PMK en datum veranderd maar nada...
Ik doe iets fouts maar weet niet wat. Iemand toevallig nog een crdtje liggen hiervoor??
Gr.
 
Ja heb ik nog wel, maar wat vaak dit probleem veroorzaakt is dat de kaart niet goed genoeg genult is, wel genult, maar niet goed genoeg dus.

Het is vaak moeilijk te zien of hij goed genoeg genult is, dat zie je pas bij reparatie zoals in jouw geval, een stuk of 2 dingetjes veranderen wel, maar op een ander vlak (bijv. hexserieel of provider id) krijg je zelfs geel te zien met Cardwizard. Zie je geel, dan is de kaart niet goeg genoeg genult geweest.

Na het nullen moet je zowieso eerst 2x de superff.crd er overheen draaien en dan pas de reparatiecrd.
Stuur me maar even een emailtje dan hang ik die 2 benodigde crd files wel aan de reply vast voor je.
 
Black Tiger,
je hebt helemaal gelijk. Ik moest hem een stuk of 6 x nullen voordat ie het door had, maar het resultaat is er nu wel naar!
Dank voor je input!
Gr.
 
Graag gedaan.
Denk er overigens ook even aan dat je bij gebruik van een originele ACS 1.2 of 1.6 smartcard een blokker nodig zult hebben anders kiepen ze er de chids weer af en is het beeld ook weer weg, als ze dat nu nog doen tenminste, maar ik verwacht van wel.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan