Bond van Doorstarters

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Wie kent deze nou niet,, zaten we toen niet allemaal met de tape recorder klaar om om 20.30 bij Ferry Maat deze op te nemen.

Als je ze nog eens wil luisteren dan heb ik hier nog een linkje voor je waar er verschillende staan.

Lees wel effe goed hoe je ze moet downloaden.

Volgens mij was deze link nog niet hier gepost door een van onze andere muziek freaks.

Je kan ze hier vinden :

http://www.mixenonline.tk/

Er staan idd mooie mixen, maar ik heb iets met dat rapidshare :confused:

Maar toch goed om deze site ook onder de aandacht te brengen. ;)

Werkt hier perfect hoor,, gewoon op free klikken dan 30 tot 40 seconden wachten en dan komt de download button en binnen halen die hap.

Alleen werken download managers niet, maar is redelijk snel met gewoon downloaden.

Op zich werkt het wel mooi, tuurlijk wel, maar ik heb soms niet genoeg geduld. ;)

Jack heb jij al eens geprobeerd om met rapidshare twee downloads achter elkaar te doen?

Dat lukt niet. ;)

Jawel dat lukt goed,, heb gisteravond 5 cd''svol gedownload van die site :)

Gisterenavond lukte dat bij mij en ook bij iemand anders niet, het was 1 bestand downloadenen dan moest je een uur wachten?

Werk jij met een wisselende ip ofzo, want die melding kreeg ik dat ik met mijn ipadres tevel had binnengehaald en 1 uur moest wachten....

En ik klik ook gewoon op de "free"

Nee heb vast IP adres van planet,, heb wel alleendie kleine doorstarters gedownd,, niet de echte grote bestanden met jaarmixen ofzo.

Trouwens,, op een van de Binaries staat op het ogenblik ook een hele zooi Doorstarter mixen,, heb die gisteren ook gedownd :)

Originally posted by freggel1
Gisterenavond lukte dat bij mij en ook bij iemand anders niet, het was 1 bestand downloadenen dan moest je een uur wachten?

Werk jij met een wisselende ip ofzo, want die melding kreeg ik dat ik met mijn ipadres tevel had binnengehaald en 1 uur moest wachten....

En ik klik ook gewoon op de "free"

Hier hetzelfde:
You have requested the file BVD-MIX005-860227.zip (15725045 Bytes). This file has been downloaded 3 times already.
IMPORTANT: Download-accelerators are only supported with a PREMIUM-Account!

We are really sorry, but you have downloaded 9878 KB in one hour. In order to finance this webspace, downloads just HAVE to be limited for free-users.
This file would exceed your download-limit. Please wait or support us by getting a PREMIUM-Account. It is just a one-time fee and you will have access instantly.
If you did not download anything at all and you still get this message, you are using a (transparent) proxy-server. Please see our FAQ.

Is goeie muziek, maar dat downloaden is k*t.

@Jack, heb jij in het verleden een keer betaald aan rapid-share?

Ken jij de "Swijnenstal mixen?"

niet iedere week een nieuwe, maar als er staan zijn het wel leuke!

nu de laatste nieuwe:

de tracklist:

Chemical Brothers - Galvanize
The Killers - Somebody Told Me (Josh Harris full club mix)
Robbie Williams - Radio (Maloney Mix)
The Killers-Mr. Brightside (Thin White Duke Edit)
Faithless - I Want More (Faithless main mix)
Alex Gold Feat The Vocals Of Philip Oakey - L.A. Today
plus some acapella's and samples to cheer it up :)

Just one simple tip: Bookmark it

{ editted by eendenteam as asked bij demo man }

Freggel1 allereerst dank voor je waardering. Ik maak 1x in de 3 weken een mix voor 3FM [ in opdracht] en als blijk van waardering voor de liefhebbers zet ik hem dan 3 weken op mn site. Het is geen kwestie van bandbreedte want die heb ik genoeg, maar ik wil geen gezeik met Stichting Brein bv.

Graag zou ik willen dat je je post aanpast en de directe link verwijderd, ik denk dat een beetje respect aan de maker van een mix niet verkeerd is. Je mag uiteraard altijd een link plaatsen naar mijn website, want daar vindt je altijd de nieuwste mix.

A.s. vrijdag [6 mei] ben ik overigens zelf aanwezig in de studio van 3FM en zal dan wederom een nieuwe mix laten horen.

Met vr.gr.

Harald [ DanceMission ]

@demo man

we hebben respect voor je vraag en hebben de betr. posting aangepast.

Beiden bedankt ;)

Harald, ik zal voortaan de link van jou site gebruiken als er weer een leuke mix staat, je levert mooi werk :jow:

Eendenteam, bedankt voor de "Edit" ik kan het zelf niet....;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan