Brein dwingt echtpaar via rechter te stoppen met verkoop streamingkastjes

KAOSbox heeft ook een nieuwe sachil uit werkt ook goed
 
Was de naam vergeten (iets met altz.....)

Daar was ik naar op zoek want idd die is uitstekend, alleen ik begrijp niet dat doki gestopt is na sommatie van brein terwijl "dit is tv seven" en kaosbox en anderen gewoon door gaan.

Iets in mijn brein  zegt dat doki het bijltje er zelf bij neer gelegd heeft en de installatie te zwaar gemaakt heeft.
Eerst inloggen daarna installeren met passwrd username en bij problemen teveel tijd om alles te beantwoorden.

Ze hebben het zichzelf te moeilijk gemaakt.

Thanks again

 
Dit is seven is ook gestopt
 
Dat al dan niet "gewoon" door gaan heeft te maken met de pakbaarheid. Als ze je al kunnen bereiken, al dan niet via je provider dan kunnen ze je in elk geval ook offline halen.
Zit je niet in een exotisch land waar hosters geen gegevens doorgeven en waar ze je ip niet kunnen achterhalen dan ben je een stuk safer en is het ook wat eenvoudiger om door te blijven gaan.

Met grotere pakbaarheid loont dat niet meer als je ziet dat de rechter ook ex parte bevelen hiervoor goedkeuren en dan nog even de boete die je er bovenop krijgt.

Het is niet meer zoals vroeger toen C+ ons (Satellite Fun) diverse keren offline haalde en we elders weer gewoon verder gingen omdat ze geen poot hadden om op te staan en we die hetze toen gedaan kregen nadat we bewijs in handen hadden van het op onterechte gronden offline laten halen van het forum.
Hier speelt een andere wet, andere bewijzen en gedane uitspraken. En daarmee echt illegale bezigheden (volgens de wet).

Wie mogen we hiervoor bedanken? Juist Europa. Dus alle EU voorstanders... alsjeblieft, eigen schuld.
Wanneer wordt dan stichting thuiskopie opgeheven die nog steeds onterecht gelden int bij aanschaf van apparatuur? Geen hond die het weet maar vermoedelijk helemaal niet.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan