Brrrrrrrrrrrrrrrrr... dat doet de pc, en voor de rest niets meer.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.191
Waarderingsscore
581
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het gebeurt niet vaak, maar vanmiddag zit ik een email te beantwoorden, en intussen muziek te luisteren.

Ineens uit het niets over de luidsprekers een zwaar brommend geluid, en de pc zit helemaal vast, nergens meer een reactie op, dus een crash? 

Ik weet het ff niet meer, maar morgen eens de stofzuiger er door halen en kijken of alle ventilators nog soepel draaien. 

Het enige wat ik aan deze pc vervangen heb is de HD, want die was namelijk stuk toen ik deze kreeg, en die heb ik vervangen door een HD die ik nog had liggen. 

Dus de eerste stap is al genomen, en ik heb een nieuwe besteld, een ssd, Crucial BX200 240 GB. Eens kijken of dat de oplossing geeft. :biggrin:
 
Al 'ns een nieuwe soundkaart geprobeerd?
 
Nieuwe geluidskaart wordt de volgende stap.

Eens kijken wat ik zelf nog heb liggen.
 
waarschijnlijk is het bij je PC in zijn back(up) geschoten ;-)
 
hier staat nog een pc...........waar ik niets meer mee doe.
 
Wat voor iets? 
 
Zo'n stroom vretende bak heb ik 4 jaar geleden bij de schroot hoop gezet. Werk nu alleen met een laptop en hoofdzakelijk met een ipad.
Laptop gebruik ik om muziek te bewerken met adobe audiovision. En voor foto en film bewerkingen. En natuurlijk voor downloaden.

Maar doorsnee hoofdzakelijk op de ipad. Zou zo'n monster niet meer willen
 
@Matrix,

Je maakt me nieuwsgierig met je muziek en foto/video. Vertel?
Ik gebruik hier ook me laptop voor dat zelfde maar die loopt wat vol.

 
@Nummer10, houdt er wel even rekening mee dat @Matrix al meer dan een jaar zit te genieten van een dik pensioen!!! 

Wij als gewone werkende man kunnen zo'n laptop nooit betalen!!!
 
Pffff laptop die ik heb is een simpele compaq71 ooit 2e hands gekocht voor 200? heb hem nu 4 jaar en het enige wat ik veranderd heb is een schijf van 750gb ipv320 gb die 320gb zit nu in mijn giga blue quad plus ontvanger ook gekocht bij een dealer 2e hands voor 100? compleet met 2 satelliet tuners en 2 kabel tuners.

Nee the matrix mag dan veel vrije tijd hebben maar aan zijn inkomen is flink geknabbeld.
Pensioen fonds beloofde 80%  netto van laatst genoten maandsalaris maar vertellen je niet dat je geen vakantie geld en geen 13e maand meer krijgt dus die 80% is in werkelijkheid 70% en dat is inclusief AOW.

En geen indexering en volgend jaar net als een paar jaar geleden weer een korting want dat is nu al zo vaak aangekondigd dat het zeker gekort gaat worden. Hoppa weer 5% bruto is 2,5% netto eraf en de komende 10 jaar geen indexering.

Binnenkort schuifkaas op brood (bij iedere hap schuif je de kaas naar achteren en als het bammetje op is kaas weer in het doosje)

 
Ik heb netjes een pm gehad van de Matrix, maar ik heb het zo megadruk....
Af en toe blij dat ik ff op bank kan zitten met een laptop en hier ff kan kijken.

 
Voor degene die ge?nteresseerd zijn in muziek.
Ik heb een subwoofer van jbl 150watt en die zei  brrrrrrrrrrrrr maar vervolgens BOEM EN ROOK.

welk liedje hoort hierbij?
 
the final countdown?

B.
 
Ohja, het is al weer even geleden, maar het fenomeen heeft zich niet meer voorgedaan. :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan