C+ kaart met dreambox slot.

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Collega's,

Een van de collega heb een dreambox en een STD C+ abonnement.
Wat hij vreemd vind dat hij geen update krijgt via dreambox ik had tegen hem gezegt van ik zal het ook effe niet weten waarom.

Maar ik vraag het effe hier of dit aan de emu ligt wat hij gebruikt of ligt het aan de slot die hij gebruik van maakt.(bovenste of de onderste slo)

Graag wat info van mensen met dream met een C+ kaart abo in de dreambox slot wat die daarvoor gebruikt met welke emu en wat is de handelin daarvoor.

Groetjes,
Deliyurek007

Ik denk dat ik het gevonden heb: In het draadje 'friesland' heeft het Eendenteam een posting gedaan over het updaten van C+ kaarten (Seca). Daar staat welke file daarvoor ge-edit moet worden, en ook hoe.

@Eendenteam:
  • Kan die info bij de tips komen te staan?
  • Kan 'from last 30 days' bij de tips veranderd worden in 'from the beginning'?

Bedankt ieder geval ik zal ik zal het effe door geven en bedankt voor je snelle reactie KerstKonijn...:)

Kan 'from last 30 days' bij de tips veranderd worden in 'from the beginning'?
Dit zou standaard zo moeten staan, als dat niet het geval is, gaan we dat maar weer eens terug wijzigen.
Normaliter zou het ook via profile aangepast moeten kunnen worden, weet niet meer zeker.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan