Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Daar moet ie moderator voor zijn marie, en dat is ie niet, maar ondergetekende wel, dus doe ik hem wel verplaatsen met het verzoek een volgende keer meteen even in het juiste topic te plaatsen voor zover mogelijk.
Zeker,maar ik was bang,dat het een attack was,en dan maar zo snel moglijk op grote board laten weten.
Bedankt voor antwoorden,ook op andere board werd bevestigd,dat alles nog normaal werkt.
Moet ik hier maar aan de slag met mijn apparatuur.
Vr.gr.George
Neen,twilight,geen verwarming aangebracht....
Die kou kan een reden zijn,maar het is hier al min 35 gr geweest,zonder problemen voor de satelliet.
Maar als zo ineens je receiver rare dingen gaat doen,ga je maar gissen.
Aangezien ik geen fouten kon ontdekken,heb ik al de software,penta 1.11 en 6 in 1 opnieuw geladen.
En dat schijnt de truk te zijn,hoop ik.Want nu werken diverse satten weer.Gr.George.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.