cafe's in Zundert

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
237
Punten
63
Leeftijd
57
Nu lees ik een draadje iets, maar dat hoort niet in dat draadje, dus vandaar dit draadje.

Het gaat over cafe's aldaar, als je dan kijkt op die website zie bij de feesten, foto 5 (volgens mij een bekende staan).Nu staat hij hier niet op zijn best op maar waarschijnlijk gaat deze persoon nu zeggen dat hij het niet is omdat het toch het mindere cafe is in die beroemde straat.

Nogmaals ik weet het niet voor 100% zeker.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

Die gast op de foto heeft in het verkeerde etablissement het verkeerde drankje gekregen en daar zojuist toch van gedronken..

jij hebt goed gekeken, ik heb daar een glas cola in mijn handen, terwijl ik eigenlijk een lekker biertje besteld had..

De gast in zijn rode blouse naast mij heeft mijn pilsje te pakken, vandaar die grijns van hem

En vandaar mijn gezicht. :biggrin:

Hiermee geef je dus aan dat we je gespot hebben!!!

Nr.10

Ja en dan??

Ik maak dit jaar wel wat foto's met de bbq's... :biggrin:

Er staan een hele hoop feesten genoemd aldaar, welk feest moet er gekeken worden?

Ja en dan??
Ik maak dit jaar wel wat foto's met de bbq's... :biggrin:
Ik vind die bbq altijd super gezellig, ik heb daar totaal geen problemen mee dat ik daar op een foto staat (mits deze foto's niet bewerkt worden met een bosnimf) :biggrin:

Jij geef aan dat het een wat mindere gelegenheid is. Vandaar.

(Ik zag die dames daar, er is volgens mij nix mis met dat café. :biggrin::biggrin::biggrin:

@BT feest in de wandelgangen.

Hij zegt dat hij zo kijkt omdat hij een cola kreeg, ik denk dat hij het verschil niet meer proefde :biggrin:

Nr.10

@BT precies zoals het daar staat.
Nou het staat er dus niet precies. Maar ik heb het nu wel ontdekt, moet zijn in de sectie "Feest in de wandelgangen".:)

En ik moet samen met jou beamen dat dit geen cola ogen zijn die hij heeft.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan