CAM in de dreambox??

C

cliff

Ben van plan om toch de Humax vooor een Dream in te gaan ruilen.
Moet hier nog een CAM in? of doet ie het van zichzelf al?

Graag wat advies hierover....bedankt !!

Cliff
 
Hij doet het van zichzelf al, net als de Humax, met de juiste firmware en in tegenstelling tot de Humax hoeft in de Dream dan geen kaart.

Het beste is natuurlijk van wel, want dan kijk je officieel en zo hoort het.:)
 
@Black Tiger : je moet natuurlijk niet roomser dan de paus worden :)

maareh, een origineel abbonement kan je gerust afsluiten, je dreambox slikt zo'n beetje alle gangbare kaarten (MOSC).


merDe
 
Het gaat niet om roomser dan de paus, maar het is niet de bedoeling op het board advies voor illegaal gebruik te geven, vandaar dat ik het er bij zette.:)

Maar ik moet er wel bij vertellen dat de Dream zo'n beetje alle kaarten slikt afhankelijk van de firmware die je er in hebt zitten.
Met het SF-Team image bijvoorbeeld, wenst een Aston 1.05 niet te werken en de 1.03 wenst je niet in het Ci menu te laten, althans in dat deel waarin je kunt zien tot hoelang je abo geldig is.

Dit schijnt wel weer te werken met de originele firmware. Dus dat mag er wel bij gezegd worden dan.:)
 
Kijk dit replies waar je tenminste wat mee kan.

Natuurlijk is illegaal kijken neit toegestaan maar het gaat gewoon om de mogelijkheden en onmogelijkheden van dit apparaat.

Dit zonder piraterij of reclame als insteek te hebben.

Beter BT !!
 
Uiteraard.
Het is een leuke ontvanger als je wat te hobbyen wilt hebben, als je er eentje wilt hebben om zonder problemen naar te kunnen kijken als hoofdontvanger zou ik de Humax niet ruilen voor een Dreambox.

Maar anders is het momenteel echt de moeite waard als je iets te knutselen wilt hebben.
Qua mogelijkheden doet ie eigenlijk niet echt onder voor de Humax, hier kan ie een beetje meer, daar kan ie een beetje minder, maar dat beetje minder zit hem dan toch eerder in de display (met beeld) van de EPG dan in echt belangrijke dingen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan