T
twilight
Een tijdje geleden dacht ik nog dat deze zender ook over was naar Nagra2, Tot ik gisteren ondekte bij een kennis dat deze nog steeds werkt!,Want volgens mij staat deze gewoon niet goed in de Pet123 lijst, maar het zou ook aan mij zelf kunnen liggen natuurlijk...
Omdat ik mijn hele scce map heb gekopieert, in zijn Dreambox, vondt ik het vreemd dat met het zappen over de kanalen, Canal 18 opeens helder werdt...
Thuis direkt aan het rommelen gegaan, en kon geen beeld krijgen met Newcamd V5.21.
Vanmorgen een manuel transponderscan gedaan, en nu werkt het weer.
Ik vindt dit een goede zender, vooral in de weekenden, en wou jullie dit niet onthouden voor het geval dat jullie het zelfde probleem hebben, of hadden...
Bennie bedankt, Gr Fred.
Omdat ik mijn hele scce map heb gekopieert, in zijn Dreambox, vondt ik het vreemd dat met het zappen over de kanalen, Canal 18 opeens helder werdt...
Thuis direkt aan het rommelen gegaan, en kon geen beeld krijgen met Newcamd V5.21.
Vanmorgen een manuel transponderscan gedaan, en nu werkt het weer.
Ik vindt dit een goede zender, vooral in de weekenden, en wou jullie dit niet onthouden voor het geval dat jullie het zelfde probleem hebben, of hadden...
Bennie bedankt, Gr Fred.