canal digitaal

T

tpower

Net een brief ontvangen van het incasso bureau.
Moet maar even ?50 betalen aan canal digitaal omdat ik de ?15(daar heb je nog niks aan) niet heb overgemaakt.

Nog nooit zo'n onbeschofte lui meegemaakt, gelijk incasso bureau eropafsturen.

Maar mijn wraak zal zoet zijn en wanneer ik ook maar iets in vingers krijg waarmee ik ook maar iets van c+ open kan krijgen zonder er daarvoor te betalen zal ik dit gelijk bekend maken op de verschillende site's.

stelletje misbaksels daar.

zal gelijk mijn abbo opzeggen, want zonder abbo zie je precies hetzelfde, en waag ik mij niet nog eens een rekening van ?50.

k-t Canal Digitaal.

i'l be back
{editted by moderator}

had je lang gewacht met betalen?
Nooit aanmaningen gehad? Ze zullen toch niet direct incasso opafsturen????

Greetz

Poteronassi

Originally posted by tpower
Net een brief ontvangen van het incasso bureau.
Moet maar even ?50 betalen aan canal digitaal omdat ik de ?15(daar heb je nog niks aan) niet heb overgemaakt.

Nog nooit zo'n onbeschofte lui meegemaakt, gelijk incasso bureau eropafsturen.

Maar mijn wraak zal zoet zijn en wanneer ik ook maar iets in vingers krijg waarmee ik ook maar iets van c+ open kan krijgen zonder er daarvoor te betalen zal ik dit gelijk bekend maken op de verschillende site's.

stelletje misbaksels daar.

zal gelijk mijn abbo opzeggen, want zonder abbo zie je precies hetzelfde, en waag ik mij niet nog eens een rekening van ?50.

kut Canal Digitaal.

i'l be back

Ik zal je wat anders vertellen ik krijg nog 15 euro van hen maar dat duurt al 3 maanden ik zou het terug gestord krijgen maar helaas niet dus ik nogeens bellen ik zei verekend het maar met me abo maar noppe's ik zal straks nogeens bellen ander stuur ik ook een incasso bedrijf naar hun !!!

Zal gerust wel herrinering gehad hebben, beetje onzinnig bericht.
Betaal hier elke maand omdat ik hier geen kabel heb, gewoon op tijd betalen krijg je ook geen gezijk.

Moet je wel een bankstel in huis hebben staan dat 15 euro waard is....

Ja wat heb je nou aan dat settopboxpakket als er ook in Irdeto-1 uitgezonden wordt ......

@Tpower, kijk eens naar je contractje omtrent die 15 euro, nu weet ik het niet zeker, maar bij mijn weten word dit per automatische incasso ingehouden.

Daarnaast is het onredelijk om een incassobureau in te schakelen zonder dat ze je eerst een herinnering gestuurd hebben.

Je kunt dus kiezen voor niet te betalen, maar je zou je ook voor de zekerheid eens kunnen informeren omtrent het versturen van een herinnering, want als dat klopt (een rechter is heel gevoelig voor redelijkheid en billijkheid) en zeker als op je contract staat dat het automatisch ingehouden word, dan kun je ze zowieso al pesten.
Dan betaal je namelijk net niks en heeft C+ 2 keuzes.
Ofwel ze gaan met je verder naar de rechter, en die heeft al genoeg meegemaakt betreffende C+ betalingen dus als die geen herinnering gestuurd hebben zullen ze het zwaar krijgen.
Ofwel ze kiezen ervoor om de zaak maar te laten zoals hij is en dan draaien zij op voor de kosten van het incassobureau.:)

als je nu handig bent betaal je je 15 euro voor anal+ meteen aan het postkantoor en zeg je Fu&% tegen het incasso bureau. ben zelf ook nogal laks met op tijd betalen maar nog nooit een incasso bureau betaalt, dreigden zelf mijn salaris in te houden bij mijn baas.
En naar de rechtbank gaan ze nooit niet, want dan moet het bedrag geloof ik vanaf een euro of 750 zijn, de rechtbank ziet ze al komen voor 15 euro, hahaha

@all

tnx voor de reply,

ga toch maar die ?50 betalen, omdat ik over 2 weken naar australie ga voor een paar maanden, maar anders had ik inderdaad alleen die ?15 betaald, maar kan nu niet voor zo'n lullig kut bedrag mijn reis op het spel zetten.
Zie het al voor me, sta ik eindelijk op schiphol krijg je te horen u mag het land niet verlaten omdat u canal digitaal nog ?15 moet betalen.

hoi allemaal

ik heb sinds 1996 anaal +, maar heb nog nooit die 15 ?
betaald.

gr- jakop

denk jij dat je incasso van anal+ op schiphol bekend is, nou echt niet ..
die 50 euro aan een incasso bureau betalen is weggegooid geld, tevens heeft anal+ een contract met zo'n bureau die zij betalen, als jij ook nog betaald krijgen ze dubbel op, die hufters proberen het gewoon, maar ja je moet het zelf weten.

Dat kan kloppen.
Jij hebt nooit een contract ondertekend waarin je het eens was met een jaarlijkse bijdrage van negenentwintig piek en een beetje (tegenwoordig handig afgerond op 15 euro) voor de gratis kanalen.
Schijnbaar heb je ook niet gereageerd op het plannetje van de pluzzzboyzzz om je gewoon een rekening te sturen destijds, waarmee je je dan gelijk stilzwijgend eens was met hun jaarlijkse bijdragen van die 15 euro.
Daarom kunnen ze jou niet veel maken.
Tegenwoordig ben je het altijd eens met een minimale 15 euro per jaar als je het contractje ondertekent, en bovendien geef je daarmee ook een machtiging dat automatisch van je rekening af te laten halen door die pluzzzboyzzz.
Dat zijn de kleine verschillen in de contractjes die de boyzzz halfjaarlijks evalueren.
En ze worden dus steeds slimmer in het al dan niet eerlijk geld aftroggelen.
De kijkers van het eerste (digitale) uur zijn wat dat betreft het beste af.
Totdat ze je weten te strikken voor een uitgebreider abo'tje, of ze de irdeto(1) er helemaal uitgooien.
Want dan neem je ineens eennheelmander produkt natuurlijk, met de daarbij horende voorwaarden.

Gewoon die 15 euris overmaken niks anders zolang je geen bericht hebt van een gerechtsdeurwaarder is er niks aan de hand de betaling heeft elkaar gekruist niks aan de hand...
Oja en daarna stuur je ze een brief waarin je zegt dat als ze dit nog een keer doen dat je der mee naar de ombudsman stapt want zij komen ook niet altijd hun verplichting na....
Nooit dreigen gewoon zeggen wat je der van vindt en niet tegen zo'n typemiep maar gewoon de bigboss aanspreken...

Heb ik ook gedaan en 1000x excuus van hun...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan