canal + france

A

anakunda2K2

canal work or not op knockard or it is just a rumour,you have testing the file


canal plus fonctionne sur knockard ou c'est juste une rumeur quelqu un a teste les fichiers


sorry ik spreek niet goed nederland
 
Originally posted by anakunda2K2
sorry ik spreek niet goed nederland

Geeft niks, je bent niet de enigste op dit bord...

Waneer we het verhaaltje maar een beetje kunnen volgen, komt het allemaal wel goed, en krijg je vast wel hulp.

GR Fred.
 
Als je een knotcard hebt :


" canal plus fonctionne sur knockard ou c'est juste une rumeur quelqu un a teste les fichiers " ...

Canal+ werkt of niet op de knotcard .. of het is gewoon een gerucht , je moet gewoon de file testen ...

Dat is wat er staat ... vrij vertaald ...


Maar het is geen gerucht ..


Cya ..
 
C'n'est pas une rumeur, il est ouvert.
Ordinairement paire on se tracasse ensuite.

Saluer Fred.


Ook vrij vertaald...lol
 
oui le canal+ france son sur la knot card ouverte peu de passion
et elle sera sur la tita card
maar ik denk dat 0064 eerder of mischien samen!
grtz roufa!
 
u spreekt over canal+ Frankrijk maar is wat het open bijkomende canalsat + kiosques zijn? heeft er t-hij van de openbare bestanden?
 
@green hornet:

" canal plus fonctionne sur knockard ou c'est juste une rumeur quelqu un a teste les fichiers " ...

Canal+ werkt of niet op de knotcard .. of het is gewoon een gerucht , je moet gewoon de file testen ...

het is alweer een paar jaartjes geleden dat we op de middelbare school in de schoolbanken zaten, maar waar haal je vandaan dat het niet werkt op een knot kaart ( je schrijft immers "werkt of niet") Dan had er nl. volgens ons moeten staan: "functionne ou ne functionne pas" en dat staat er dus niet.

Er staat volgens ons dus: "canal+ functioneert op een knotkaart of het moet een gerucht zijn ..."
 
[offtopic]

Originally posted by twilight
Geeft niks, je bent niet de enigste op dit bord...
GR Fred.


ENIGE!


Sorry... kon het niet laten, fred :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

[/offtopic]





Whoehahahahaha,

G
 
@ EEndenteam
Er stond toch vrij vertaald...hehehe

Het schijnt trouwens wel een vreemde kaart te zijn, die knotcard, bij de ene is 0080 wel open, bij de andere niet.

Helaas heb ik geen knotcard, dus kan het hier niet testen.

GR Fred.
 
@Eendenteam ...
Ik heb de middelbare school overgeslagen ... LOL !

Werkt wel of niet ... heeft uiteraard met het OS te maken en het type Chippie ... !
Vervolgens hangt het van het Chippie af of je het nieuwste OS kan laden ... simpel toch ?

Dus ! ... het werkt wel of niet met het knotje ...

Maar okee ... ik zeg wel niets meer .. lekker belangrijk dat Frans !

Cya ..
 
Ik ga een biertje slachten ... en even kijken wat er op Kiosk is .... LOL !


Cya ..
 
hello jongens hier mede zou ik graag te weten komen of canal+fr en kio'sk te zien zijn en met wat en welk firmwair als jullie mij kunnen helpen of mailen ik dank jullie bijvoor baat
 
dag allemaal wie kan mij zeggen of het mogelijk is canal+fr en de kio'sk te bekijken en is de seca 2 al gekraak als ja kunnen jullie mij daar iets meer over vertellen dank u bijvoorbaat
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan