card sharing werk ineens niet meer

buzzyspider

New Member
Lid sinds
10 jul 2014
Berichten
0
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
58
ik heb een probleem waar ik niet uit kom.
ik heb al jaren een dm8000 die mijn huis de sharing regeld en ineens kreeg ik zwart beeld op me slaapkamer heb van alles gedaan maar kom er niet uit.
volgende kan ik vertellen, heb connectie van af me vu ultimo naar me dm8000 cccam werkt dus,ik heb toen uit me vu ultimo de ziggo kaart gehaald en kon gewoon tv kijken en zag ook de connectie dus dit werkt ook.
maar zo snel ik bv hbo opzet zie ik dat hij me niet meer de connectie weergeeft op me scherm en zwart beeld.dan kijk ik op me dm8000 en zie gewoon dat me Vu inlogt dus dat klopt ook maar meer ook niet. heb ook me dm8000 naart de pli 4 ge?pdate en alles gecontroleerd lijk alles te kloppen.
Ik log in dus op me dm8000 die krijg de kaart van een kennis en op de dm8000 kan ik gewoon alles kijken en heb ook de hop dat ik door mag delen naar me slaapkamers.

ken iemand soortgelijk probleem of weet iemand hoe ik dit nog verder kan testen waar de fout zit.

mvg. ron
 
Uhmmm... hebben we het hier nou intern of extern sharen???

Extern mogen we hier niet bespreken, en het typen in dikke letters is nou ook niet persee nodig.

Dus graag even uw antwoord!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan