cardwriter weer leeg verkocht

J

jelle2

Heb net contact gehad met cardwriter voor een titacard,maar helaas,ze zijn weer uitverkocht,al staat op de site dat ze op vooraad zijn.Dit even ter informatie. Groeten , Jelle.
 
niks,muts,alleen is een forum voor info enzo,anders bel je toch zelf even.ik ga hier geen dingen zitten roepen die niet waar zijn,daar is dit medium toch niet voor.het is alleen om te zeggen dat bestellen geen zin heeft op dit moment.dus ga lekker met je negatieve opmerkingen op sat4all zitten.daaaag,muts.(je naam zegt het al)
 
Originally posted by jelle2
niks,muts,alleen is een forum voor info enzo,anders bel je toch zelf even.ik ga hier geen dingen zitten roepen die niet waar zijn,daar is dit medium toch niet voor.het is alleen om te zeggen dat bestellen geen zin heeft op dit moment.dus ga lekker met je negatieve opmerkingen op sat4all zitten.daaaag,muts.(je naam zegt het al)

Je zegt het zelf al (ZELF BELLEN) dus wat is de meerwaarde van deze posting ????

En op sat4all heb ik een ban dus daar kan ik mijn (negatieve) opmerkingen niet meer kwijt ???

;)
 
De meerwaarde van dit bericht is alleen maar dat mensen die het bestellen waarschijnlijk langer moeten wachten dan ze lief is,snap je,dit bericht voorkomt waarschijnlijk een hoop irritatie bij mensen die hem willen bestellen.De meeste mensen die hem tot voor kort besteld hebben krijgen hem wel,maar het laatste gedeelte bestellers niet.Als er op de site had gestaan dat hij niet leverbaar is had ik mijn mond wel gehouden.de groeten.
 
@Jelle: Bedankt voor de info. Inderdaad prettige info om te krijgen.
 
Ik snap nu iets niet ????

Is dit forum nu een verleng stuk van cardwriter ????

Anders kan ik ook wel een paar satshops opnoemen die dingen wel of niet op voorraad hebben ????

Als ze bij cardwriter wel de moeite nemen om prijzen aan tepassen maar niet melden dat dingen wel of niet op voorraad zijn dan zet ik toch een paar grote vraagtekens erbij !!!!

Heb daar een paar weken geleden wat besteld daar nooit iets van gehoord en op vragen via email reageren ze ook niet op dan vindt ik het raar dat anderen @jelle2 mensen zo als jij (het is goed bedoeld) dat moeten melden dat bepaalde dingen er niet meer zijn ????
 
Nee als je maar 3 weken op zo'n kutkaartje zit te wachten,....lol
 
Heb er op 29-03-2004 (toen er net een nieuwe zending binnen was) eentje besteld (en ook proforma betaald), maar tot op de dag van vandaag nog niets gezien of gehoord...

Ook nu staat nog op hun site dat de titanium op voorraad is...

Misleiden van klanten door onjuiste informatie...???

Betrouwbare zaak...???
 
Ducom,jij snapt het.Als er op duck het bericht rondgaat dat`` de sponsor links boven in de hoek`` de kaarten weer volop in vooraad heeft mag ik toch wel melden dat dat niet zo is.Einde discussie als het aan mij ligt,bedankt voor de reakties. Gegroet , Jelle.
 
Had net gezien op Marktplaats, Tita voor ? 32.50 ex verzkosten dus het proberen waard, dus niet goed geld weg........!
 
ik zit al een maand op dit kaartje te wachten , dinsdag werd ik door cardwriter gebeld of ik hem nog wilde ( jaaaa tuurlijk) , er werd mij beloofd dat ik hem nog deze week zal krijgen, maar dat zal er wel niet in zitten.

ik krijg altijd een keurige reactie van hun terug eerdere bestellingen waren echt snel thuis.

nu alleen hopen dat de pakketdienst hem niet kwijtraakt, het zal je maar gebeuren.

groetjes.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan