cas interfase2

S

satelliet2

vraagje als ik met cas interfase 2 mijn mr laad ben ik dan met probleem van humax 5400 het initaliseren af
wie heeft daar ervaring mee want als dat initaliseren weg is ga ik zo,n cas2 kopen
alvast bedankt

de Humax ontvangers hebben problemen met het herkennen voor de eerste keer van de module dus als u een humax heeft moet u de module in een andere merk receiver laten initialiseren voor de eerste keer

grtz roufa!

Op een vrij kanaal opstarten met een kaart erin werkt.
Cam eruit/erin met de kaart helpt ook.
Maar nogmaals wel op een free to air kanaal.
Ik had hetzelfde maar daarna was het OK.
Groetjes.

heb mijn module geladen en nog 3 erbij met mr 1.07 van gx max ,daarna geinitialiseert in humax tot mijn verbazing geen probleem ..

ff op fta kanaal en hoppa ...

Ik gooi vandaag net de MR 1070 erop en ook mijn Matrix Cam blijft bij mij initializeren
Alleen op een vrij kanaal is de Cam stabiel maar zo gauw als ik naar een Nagra kanaal ga gaat hij flippen. Met de 1.060 had ik dit niet, maar wel veel uitval.
Ik heb nu in het blocker menu van de MR 1070 alle autoupdate op off staan en hij werkt voorlopig.
Voor de Humax blijft het toch een probleem.

Groetjes

Welke versie heb je er opgezet dan ??
ff versie vertellen zijn er veel in omloop he ..

die van mij geen probleem alleen D+ niet auto update ..
geen probleem hoor ff sle. tels erin klaar...

effe later..........
Alleen als ik de humax reset komt het zelfde probleem weer terug.
Wat nu de oorzaak daarvan is, ik heb geen idee.
Moet toch iets zijn met accepteren van de MR software en de Humax.
Zonder patch is het probleem er ook.

Groetjes.

hoe ga je te werk om de module te laden met nieuwe soft.
moet je eerst errase uitvoeren?
eerst de loader of alles tegelijk.

greetz rizzla

Dit staat allemaal in de Cas interface sectie op dit board.
En anders wel bij DuoLabs zelf.
Download de FAQ cas file op Duolabs.

Mij gaat het erom hoe we dit humax probleem oplossen.
Dat omschrijven ze dus net niet.

die cas2 sectie vind ik hier niet op het board???????
en de handleiding staat hoe je het ding aansluit maar niet hoe je 2 funfiles6 kan laden???????errst de loader vermoed ik.
krijgen jullie ook een invalid bij initialiseren.
ik laad eerst de loader word geschreven daarna 1ste file word terug geschreven 2de fun6 word ook geschreven maar als ik de matrix initialiseer invalid modul.

greetz rizzla

kijk eens in de topic van modules on mr daar vind je alle oplossingen ...

of lees mijn eerder post in deze topic ...

Weer even later..........................

ik heb de 1.071 erin gezet, maar de humax gooit hem er na 15 minuten ook weer uit.
Goed beeld zonder uitval, maar de Cam gaat initializeren ook met de Titakaart erin.
Dus de 1.060 er voorlopig maar weer op.

Groetjes.

had de 1.060 nodig om de laatste file van jack werkend te krijgen
kreeg met de 1.055 30?w niet open nu met de 1.06 licht op alle 3 de targets.

@jack dat downgraden naar os 1.3 was ook weer een grap met tita os updater hij wou niet downgraden gelukkig las ik je topic tita progger v1.10.

@parabolica bedankt voor de info cas2 was daar straks snel even naar brussel gereden om het aparaatje.
en als ik het binnen het uur niet aan de praat krijg word ik zenuachtig. lol
maar eind goed al goed het is dus het bin filetje dat daar ook ergens bij staat ter info voor de collega's die er nog aan begingen.

greetz rizzla

Graag gedaan hoor.
Zo rommelen we allemaal wat af in deze tijden.
Als ik ga vragen wat ik allemaal wil weten kan ik wel een board voor alleen mijzelf opzetten :)
ondanks alles loopt bij de 1.070 nog steeds niet lekker.

Succes

Ik heb hetzelfde probleem met mij hummy heb 1.071 erop ghad vind het klote valt steeds uit initialieseren moet je weer naar fta kanaal dan uit aan dan kun je weer terug naar het kanaal wat je zat te kijken met het draaien d+ ben je 1 minuut verder schiet niet op zet hem nu terug naar 1.060

mvg hutch

de 1070 en 1071 (februari) zijn te instabiel voor de Humax.
De eerste 1070 (van januari) moet ik nog testen.
De oorzaak komt misschien door auto Polsat.
Jammer.

Grtz Parabolica.

De 1071 is goed en niet anders 1070 t is niet goed 1070 ook niet kijk maar eens goed en lees de andere postings...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan