Misschien nog even een stap voor stap handleiding want in Nabilo is het toch iets anders als men bijv. bij Gemini gewend is.
Let op! Zet de taal van je Nabilo eerst op Engels, want ik ken al die Nederlandse benamingen niet dus ik leg uit hoe je het in het Engels doet!
Eerst dus de oude CCcam de-installeren, dat begint zoals Beros het uitlegde.
Zet gewoon een zender op, maakt niet uit welke. Druk op de blauwe knop, bovenaan zie je nu bij default cam CCcam staan als het goed is. Selecteer dat vlak en druk naar links of rechts op de A/B zodat daar Common Interface komt te staan en dan op de groene knop drukkenom te saven.
Scherm zal misschien even iets aangeven, dat is goed.
Ga met de exit knop helemaal weer uit het menu.
Druk nu 2x achter elkaar op de gele knop.
Dan zie je het NabiloCP Addon Manager menu'tje met bovenaan de addon manager.
Selecteer echter de 3de optie Addons Uninstall panel en klik op OK.
Selecteer CCcam 2.09 en klik op OK, er zal een bevestiging gevraagd worden, duw dan op de groene knop of selecteer YES en druk op OK.
Als dat klaar is ga je weer met de exit knop terug tot je weer in het vorige menu'tje zit en nu selecteer je wel bovenaan de Addons Download manager en druk OK.
Kies nu Nabilo Image Cams en kies weer oke.
Selecteer dan "CCcam 2.0.10 bin file only" en druk op OK en daarna als er gevraagd wordt om te installeren op YES of druk de groene knop.
Let op! Dit kan heel snel gaan en soms zie je het niet zo snel gaat het.
Je mag ook de CCcam 2.0.10 complete kiezen als je wilt, maar dat installeert ook newcs en dat heb je niet nodig.
Als dat gebeurt is ga je weer met exit er -helemaal- uit.
Dan herhaal je feitelijk bijna de eerste stappen.
Druk op de blauwe toets, ga naar boven en selecter Common Interface bij Default cam. Druk nu naar links of rechts en je zult CCcam 2.0.10 zien. Druk dan op de groene knop om te bewaren en CCcam zal gestart worden.
Doet hij dat niet, schakel dan over naar een andere zender of provider dan start hij alsnog.
En klaar is kees. Dat is de hele procedure.
Eenvoudiger kan ik het niet uitleggen.