CCcam

D

dylantje

Beste Allemaal..
Ik heb zo'n mooie Xtrend et 9000 in mijn kamer.
Schitterend beeld veel mogelijkheden[te veel misschien wel]
Maar een hobby mag tijd en geld kosten.

To the point.

Wie kan mij zonder regles te overtreden, uitleggen wat CCam nu echt is.
Maar beter Wat doet CCcam precies.
En natuurlijk wanneer draait, of staat hij aan?
Ik heb het hele ocument gelzen.Maar snap het niet echt helemaal.
weet al wat van Intern en extern, enz enz.
Maar duidelijk is het me niet.

Dus wie durft mij te helpen....
 
Hoi hoi

CCcam is een emulator, waardoor je geen cam voor je kaart hoeft aan te schaffen, dus als je cc cam installeert, lees je de canaal digitaal kaart vanuit het interne slot, ipv dat je een externe cam moet kopen...

Hoop dat je hier wat mee kunt?
 
Nu weet ik dat het een lastige vraag kan zijn.
Maar voor het idee, kan cccam dan ook een verbinding opzetten zonder kaart?
??
 
Ja Ja, ik verdenk je ervan niet zo'n newbie te zijn anders kom je niet op zo'n vraag ;-)
 
Dat soort vragen zie ik de laatste tijd vaker voorbij komen bij personen met maar 1 posting. Weet niet wat ik ervan moet denken.......
 
@Dylantje, of het wel of niet mogelijk is hangt af van het feit of je het intern wilt gaan gebruiken.

Extern wordt hier niet besproken!
 
ook een verbinding opzetten zonder kaart!
hoezo verbinding?? waneer je zelf de juiste keys er in zet heb je ook beeld zonder kaart.
dat heet dan weer emu(leren)dus fake doen als of er een kaart in zit met de juiste keys weer beeld
 
Alleen zul je momenteel bijna nergens beeld op krijgen met keys.:)

Maarreh, ja... CCcam kan een verbinding opzetten als je dat aangeeft in de config. Anders kon je geen interne cardsharing doen (binnenshuis dus want over buitenshuis praten we niet), want dan zet hij een verbinding op met de ontvanger die wel de kaart aanwezig heeft.

En natuurlijk wanneer draait, of staat hij aan?
Hij draait of staat aan op het moment dat je hem geselecteerd en gestart hebt. En dat doet hij dan telkens als je de ontvanger nieuw start ook.
Ga je de Common Interface selecteren, staat hij uit en zal ook uitblijven totdat je CCcam weer activeert.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan