cd kopieren

G

gogo

Ik probeer een cd te kopieren voor de comp van de kids als backup voor eigen gebruik.
Als ik daar het orgineel neer leg is hij binnen een maand overleden;-)
Als ik hem probeer te copieren zeurt hij steeds over dat hij beveiligt is, welke programma's zijn hier tegenwoordig goed in om dat op te lossen het liefst niks van easycd creator want die heeft me hele systeem vanavond al in de war gemaakt .

thx gogo

probeer clone cd eens werkt perfect
even serienr zoeken via astalavista

Hij geeft 8 doodskoppen dat betekend dat het niet mogelijk is helaas.
Dan maar op hoop van zegen dat hij heel blijft.

gogo

8 doodskoppen is veel.:(
Normaliter geeft hij dan ook wel aan welke beveiliging gebruikt word. Stond dat er niet bij?
Ben er namelijk wel nieuwsgierig naar eigenlijk.:)

Overigens zou ik een boze brief schrijven dat je het recht hebt op een backup cd en dat je die nu ook op hun kosten wenst te ontvangen omdat je niet de mogelijkheid hebt daar zelf voor te zorgen terwijl dat wel je recht is.

Als iedereen dat zou doen die zich legaal een cd koopt, dan was dat zo afgelopen met die kopieerbeschermingen.

Probeer anders Alcohol 120 eens, dit is de opvolger van Clone CD
Alcohol 120% bevat functies welke je in geen enkel brandprogramma vindt. Om een voorbeeld te noemen, je kunt in de veilige mode gewoon CD's bakken of een ISO-bestand 'mounten' onder Windows als extra drive zonder hiervoor de nodige programma's te installeren. Verder kan dit pakket CD's en DVD's 1 op 1 kopie?ren zoals we kennen van CloneCD waarbij de makers zelfs beweren beschadigde CD's in te kunnen lezen.

Groetjes Actros

Ik zal morgen ff kijken welke beveiligings code hij aangeeft bij clone cd, en dan gelijk dat progammatje alcohol 120 gebruiken kijken of het daar wel mee lukt.

mzl gogo

Ligt er aan welke versie.
Safedisc en Securom zijn vervelende protecties, zeker vanaf Safedisc 2.7 en hoger kun je het vergeten.
De nieuwere 2.5 en hoger wordt ook lastig zoniet onmogelijk.
Volgens mij lukt het dan zelfs niet met Alcohol 120%.

Beste is dan om de cd gewoon helemaal naar de HD te kopieeren middels verkenner of Windows Commander (tegenwoordig Total Commander).
Zorg dat je alle hidden en systemfiles etc. allemaal mee kopieert.

Download nu bijv. van gamecopyworld.com een no-cd crack, dat is dus een gepatchte .exe file.

Maak in de map waarin je je cd gekopieerd hebt een directory "crack" aan bijv. en zet daarin die no-cd fix of cracked .exe file.

Dan schrijf je het hele zootje inclusief die crack directory weer op een lege cd.
En in feite ben je dan klaar.

Je installeerd de cd, voordat je het betreffende opstart, overschrijf je de opstartfile in de map waarin het geinstalleerd is eerst met die wat in de crack directory van je cd-rom staat, en klaar is kees, geen last meer van de beveiliging.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan