Cd

D

D-SQUAD

ja ik weet het .. het is niet legaal
maar ben op zoek naar de cd party party
wie oh wie heeft hem of wie weet waar ik hem kan downloaden??
thnx alvast

newsgroupen:

alt.binaries.sounds
alt.binaries.sounds.mp3.holland

ftd nummer :150264 en 148855

Voeg dan ook even alt.binaries.sounds.mp3.holland.piraat toe want daar komt ook regelmatig vanalles voorbij.
Vaak hetzelfde als ook in .holland staat maar regelmatig ook dingen die daar niet staan en in .piraat wel.

the matrix & Black Tiger
heel erg bedankt
ben niet zo'n nieuwsgroepen downloader :)
ik ga meteen ff kijken thnx

heb op die newsgroups al wel wat leuke dingen gezien
maar zoals ik zei .. nog nooit iets via nieuwsgroepen gedaan
hoe moet ik daar downloaden ??
the matrix je had het over ftd nummer :150264 en 148855
wat kan ik daarmee doen ??
download normaal gewoon van het web heb dus geen idee hoe dat bij die newsgroups werkt
gaarne uitleg thnxx

Dit zijn nummers die door een bepaalde groep gebruikt word die op de newsservers post.

Elke post word aangekondigt en krijgt daarbij een soort van serienummer mee zou je kunnen zeggen.

In de newsgroups worden deze nummers vaak meegepost, soms zelfs alleen maar met dat nummer gepost.

Wat je ermee kunt doen? Het kan je helpen iets terug te vinden, newsgroups kunnen erg veel headers hebben en dan word het zoeken.
De search kun je dan doen op (jouw voorbeeld gebruikende) 150264 en over het algemeen krijg je dan de complete post horende bij dat nr. (bijv. het volledige album, volledig film) en hoef je niet alle titels na te zoeken.

Helaas is het zo dat de mensen ook wel eens het nummer posten als volgt [1][5][0][2][6][4] of andere variaties, dan werkt dit truukje dus niet en kun je zoeken op naam van de poster (als je die weet) of titel van het liedje (als die aangegeven is), zoals je ziet, het kan nogal vari?ren dus het word moeilijk om te precies te zeggen wat je doen moet.

Het blijft toch een beetje zelf uitvissen en proberen, maar bovenstaande tips kunnen je wel een stuk verder op weg helpen hopelijk.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan