code

ik heb standaard  al enkele jaren superantispyware (lifetime edition gekocht)  en gebruik windows defender en ik  scan iedere week op zondag de gehele PC en dat vind ik genoeg.

Tevens maak ik van een clean systeem als er veel gewijzigd is een backup middels Acronis true image van de C schijf de andere partities

Maar jij hebt volkomen gelijk als je nooit scanned dan is het binnen een half jaar een gigantische puinhoop.

Dus beter beschermd en daar gebruik van maken met welke tools dan ook is heden ten dagen een must
 
Wij betalen per maand ?6,- bovenop de prijs van ons internet, voor bescherming tegen allerlei ongein.
Dit program scant ook op door ons ingestelde tijden.
Tevens kunnen we zelf nog een uitgebreide scan doen.
Volgens mij werkt dit anti virus/malware systeem goed. Ik geloof, dat onze provider samenwerkt met Norton.

Echter, als je zelf films of software download, accepteer je zelf wat je binnenhaald, en dan helpen weinig virus progjes. Correct me, if I am wrong, B.T., want ik ben maar goedwillende amateur.

Ik wil hierbij een tip geven, voor als bij bezoek aan bepaalde natuur- of goksites, een window opent, met bijv. vraag, of je idd deze site wilt verlaten?
Met wat je dan ook aanvinkt, krijg je rotzooi op je pc, die er moeilijk af te halen is.
De ene keer het politie verhaal, de andere keer, dat je eerst jezelf moet vrijkopen, voor je weer met je pc kunt spelen.
Ik gebruik bij alles, wat ik ook maar een beetje verdacht vind:
Control, alt, delete, ga naar Task manager, en stop alle activiteit.
Als daar dan ook de url van de Telegraaf bijzit, kun je die makkelijk terugvinden...

Ik ben trouwens toch huiverig, van alles, wat ik niet ken. Laatst kregen wij veel emails, van adres, wat ik niet vertrouwde. Ik verwijderde dat bericht dan, zonder het te openen. Bleek het later erg belangrijke post te zijn, van onze verzekeringsmaatschappij.... Die juist hun naam veranderd hadden...
En ik liep al te klagen tegen mijn vrouw, dat we geen antwoord op onze meels hadden gehad...

Voorzichtigheid is de moeder van de porceleinenkast.... Maar TE is ook niet goed...gr. George


 
Emailterreur is veel erger,  heb al een kast vol rayban zonnebrillen
Medicijnkast  puilt uit van de blauwe pillen.
Maar gelukkig wordt dat gecompenseerd door de vele miljoenen van nalatenschappen?
 
ik heb standaard  al enkele jaren superantispyware (lifetime edition gekocht)  en gebruik windows defender en ik  scan iedere week op zondag de gehele PC en dat vind ik genoeg.
Dan vind ik het niet vreemd dat er op jouw pc niets te vinden is. :) De meeste scannen niet eens een keer per weer en Superantispyware is ook goed voor zover ik weet.

Marie zei:
Volgens mij werkt dit anti virus/malware systeem goed. Ik geloof, dat onze provider samenwerkt met Norton.
Nja, Norton is niet een van de besten, maar het werkt. Bij Norton is het zeker aan te raden iets als Malware Bytes als aanvulling erbij te hebben.
Providers beloven een hoop maar als je gaat kijken wat ze daadwerkelijk bieden is het vaak gewoon een pro versie van iets, dus zeg maar een virusscanner en een firewall. Van extra malware bescherming is over het algemeen geen sprake.

Ik gebruik zelf gewoon een goede popupscanner dus bij sites met mooie vrouwen wil er vaak wel een boel meer open maar dat gebeurt dan niet, of zelden en dat wat open gaat klik ik meteen weer dicht.;)
Maarja zit zelden op die sites, op de sat is er meer te zien.:sex:

Echter, als je zelf films of software download, accepteer je zelf wat je binnenhaald, en dan helpen weinig virus progjes. Correct me, if I am wrong, B.T., want ik ben maar goedwillende amateur.
Wrong inderdaad. Een goede virusscanner scant ook wat je binnen haalt en ook als je het start en kan dan alsnog beschermend werken.
Alhoewel er ook virussen zijn (met name hele nieuwe, 0day zoals ze zeggen) die scanners kunnen omzeilen. Dus wel een beetje voorzichtig zijn met wat je binnen haalt.
 
@marie
Aardig van je om te verklappen dat het familie filmpjes betreft.
Nu zit ik met tig uitnodigingen om op te treden,
Zes optredens per dag, komen die blauwe pillen en die rayban zonnebrillen toch goed van pas.
Zoek voor de hoogtepunten nog een stand-in. 
Omdat mijn voornaam Georges is lijkt me dat iets voor jouw George. ???????
 
@Matrix: Wat doen die muisjes achter je naam? Zouden konijnen dan geen beter handelsmerk zijn?

Ik ben met jonge vrouw getrouwd, en ik weet niet, of blauwe pillen nog zoveel extra energie geven, dat ik "stand in" op kan brengen... De geest wil wel, maar het betreffende gereedschap zou dan, naast siliconen vet, een implantaat, of een goede fietspomp nodig hebben... Per slot van rekening ben jij een stuk jonger, dan ik...
Kan je je optreden niet wat matigen, als je toch zoveel erfenissen krijgt... Of is het een oud papier/ liefde hobby?

@B.T.: Dank voor je info. Je kunt over deze materie nooit voldoende geinformeerd zijn.

Prettige dag verder, gr. George
 
????????????????????????????????????????????
Ok hier de hele familie rabbit
Seizoen 1
En wat die blauwe pillen betreft die hoeven plaatselijk alleen wat meer stevigheid geven,  je kunt het ook eventueel spalken met een tandenstoker.


 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan