Conax met SF 7-12

P

pillie

Als je de SF hebt van 7-12 de EMU van 20-12 downloaden en dan opstarten met enigma GBOX en dan zijn alle Conax kanalen open op Thor met Radegast nog geen beeld .
Er schieten momenteel nieuwe image's als paddestoelen uit de grond door de Conax ontwikkelingen.
Goeie films trouwens op Kiosk een hoop heb ik nog niet gezien dus ik zal me niet vervelen met de kerst.
 
@pillie
Wat een onzin zeg om zon oude image te nemen. Je bericht heeft dan ook voor de meesten weinig toegevoegde waarde.

Bovendien is Jirka gestopt met de ontwikkeling van zijn SF-images.'

Pak gewoon een image die je leuk vindt en zet er de juiste emu's in (als ze er al niet inzitten).
 
Oh wist ik niet. Sinds wanneer is Jirka dan gestopt met zijn SF images? Want dat waren hier toch wel de images die bij mij het stabielste draaiden.
Zou het erg jammer vinden als ze echt gestopt zijn.

Verder vind ik ook niet dat je een image van 7-12 (2 weken terug) een oude image kunt noemen. De SF draaien over het algemeen stabieler dan andere nieuwere images.
 
Jirkas is dan wel gestopt maar hij gaat verder samen werken met RuDream en Jirkas heeft voor de 7-12 versie ook nog een nieuwe EMU uitgebracht op 20-12 om Conax te kunnen ontvangen en daar ging mijn bericht over.
Dus helemaal gestopt is hij nog niet want hij ondersteund nog steeds zijn "oude" image's.
Meerdere mensen draaien ook nog steeds op de Jirkas image's omdat die zeer stabiel zijn,vooral de 14-9 versie is nog veel in gebruik.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan