Conax on Tita ? ...

• Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
T

The Green Hornet

Ik zou wel weer eens m'n best willen doen om een Conax tita te maken .. maar is alles dan weer bij het oude ? .. geen gezeik meer met andere boardleden ?.. geen gescheld ? .. we zullen zien !

Cya ..

Heel misschien zit er voor het nieuwe voetbal seizoen nog wel wat anders onder de kurk ... we zien wel !

ik had zelf al een vraag gested van hoe maak je van een m2 een tita kaart.maar niemand weet hoe het moet dus dan houd het voor mij ook op.ik zou het in ieder geval op prijs stellen als je het zou doen.

Zal ik je helpen???maar begrijp je gedachten gang....
Maar gezeur zal je altijd houden al doe je nog zoveel denk dat je je zelf daar hoog boven moet plaatsen....

Ik denk zelf ook wel eens aan de irdeto2?????

Zo is het ouwe Pik,

1000 mensen zijn tevreden, 3 zitten er te zeuren, 2 uit jalozie, en 1 omdat deze niet met de vrouw op kan schieten..hehehe

Denk aan al die mensen die het wel kunnen waarderen!

GR Fred.

Ja en dan nog 5 die alles beter weten ....

nee maar het is welzo als je wat plaatst wordt je de hemel in geprezen door die lui die helemaal niets doen en gauw onder hun eigen naam met jou files gaan pronken kan best begrijpen dat GH hier bang voor is....

Ik zet voorlopig niets op het net, niet voordat het fijn werkt...

GH heeft nog nooit iets onder zijn eigen naam geplaatst dus is er ook niet zo bang voor .. maar er zijn er gewoon te veel die afhankelijk zijn van een paar mensen .. en als ze weten wie je echt bent ga je op een voetstuk .. maar in dit geval ga je naar de kloten .. er is door "tijdgebrek" voor mij helaas geen mogenlijkheid meer om iets te doen !
En Commercie doe ik niet en wil er ook niet aan meedoen dus bij deze stop ik al mijn (anonieme) activiteiten voor de "zogenaamde Hobbyist"!..
Nu bedoel ik natuurlijk niet de echte Hobbyisten .. (Je weet zelf wel wie ik bedoel) .. Dus ..
Het gaat u allen goed en succes met de Hobby !
Bedankt Fred ,Pikkie ,en andere vrienden ! .. Ik zal jullie binnenkort nog 1 ding geven, denk dan maar .. "zou het die groene geweest zijn?"

Enne ... The Matrix .. F.U.

Alleen als Al Capone en zijn Family weer regelmatig online komen wil ik mij misschien bedenken , want ik mis ze al meer dan een jaar ...

And Remember ...

Hehehehehehehe gouda GH dat kan je niet maken joh je kan je buddy's Fred en ouwe Pik niet alleen laten.
Enne ik denk dat Al wel terug komt al is het alleen om ons weer eens een tik voor de kop te geven van kijk daar nou eens na mannen.....

Mocht je je bedenken je weet het we zijn der altijd.....

Groene vriend, voeg mij maar toe aan je msn.

seca2hacker*hotmail.com

Als je een keer tijd over hebt, kunnen we het er nog wel eens over hebben...

GR Fred.

Waarom krijg ik telkenmale een kat van je?

Vertel mij nou eens in goed Nederlands wat ik jouw misdaan heb.

Doe dat maar eens in een PM schijnbaar zit je op een totale verkeerde golflengte.

En Greenhornet de mijne heeft fred....

Originally posted by The Green Hornet
GH heeft nog nooit iets onder zijn eigen naam geplaatst dus is er ook niet zo bang voor .. maar er zijn er gewoon te veel die afhankelijk zijn van een paar mensen .. en als ze weten wie je echt bent ga je op een voetstuk .. maar in dit geval ga je naar de kloten .. er is door "tijdgebrek" voor mij helaas geen mogenlijkheid meer om iets te doen !
En Commercie doe ik niet en wil er ook niet aan meedoen dus bij deze stop ik al mijn (anonieme) activiteiten voor de "zogenaamde Hobbyist"!..
Nu bedoel ik natuurlijk niet de echte Hobbyisten .. (Je weet zelf wel wie ik bedoel) .. Dus ..
Het gaat u allen goed en succes met de Hobby !
Bedankt Fred ,Pikkie ,en andere vrienden ! .. Ik zal jullie binnenkort nog 1 ding geven, denk dan maar .. "zou het die groene geweest zijn?"

Enne ... The Matrix .. F.U.

Alleen als Al Capone en zijn Family weer regelmatig online komen wil ik mij misschien bedenken , want ik mis ze al meer dan een jaar ...

And Remember ...

Hmmm,

Nooit gedacht dat men mij hier ooit zou missen. LOL!

Maar goed, oke. Via slinkse wegen ben ik nooit echt weggeweest, alleen minder bij de Duck. Ik zal eens "kijken" wat er op korte termijn te regelen valt.

Mits iedereen natuurlijk bereidt is de puzzel die over 2 jaar speelt op te lossen.

Ciao,

Al.

ik heb in het verleden veel van gelezen,
daar bij heb je ons/mij goed de gek aangestoken.maar nu begin je weer met arabisch.
over 2jaar vertel nou eens gewoon wat je bedoelt.
anders moet ik maar arabisch leren

@Makkys .Het is net als bij mij, Green ,twilight zo ook capone we proberen de mensen goed te laten lezen waarom op een precenteerblaadje je bent toch met een hobby bezig of niet,Dus zal je goed tussen de regels door moeten lezen niet alleen de hobbyist kijkt mee he.....en begin nu niet gelijk te katten op al want dat is nergens voor nodig anders denk ik dat zowel de groene en twilight en ik ook stoppen met informatie hier...want op een precenteer blaadje zetten kan iedereen je gaat zelf ook maar aan de slag......

Pfffffffffff moest is effe kwijt zo nu eerst een biertje.....

Nu al een biertje,, neem dan wel vandaag een heineken hehehehe

Originally posted by Family_Capone
Hmmm,

Nooit gedacht dat men mij hier ooit zou missen. LOL!

Maar goed, oke. Via slinkse wegen ben ik nooit echt weggeweest, alleen minder bij de Duck. Ik zal eens "kijken" wat er op korte termijn te regelen valt.

Mits iedereen natuurlijk bereidt is de puzzel die over 2 jaar speelt op te lossen.

Ciao,

Al.

Zo zie je maar...
Onze goede vriend Al is terug.
Welkom terug, ik en net als alle andere zijn we blij om je terug te zien.

Groetjes,

Spirit

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan