Conax on Tita ? ...

• Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
Ik ben blij dat je weer terug bent ..
Ik hoop dat je regelmatig online bent Al ..
En nou niet meer weggaan he ! ..

Ik weet niet of het mag maar ik probeer het maar.

Als wij de mensen (de als hobby er belang bij hebben) nu eens met een bedrag op tafel komen om jullie te steunen. Ik zie het zo als we op bv. op duck een apart forum kunnen starten met een eigen inlog en pasw. deze kun je krijgen als je bv. een bedrag van 1 ? 2 euro stort op de rekening van Duck of een Moderator als je dit dan bijelkaar optel heb je een leuk bedrag bij elkaar wat dan weer is voor de mensen die hun best hebben gedaan.

Het is een idee. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.

Nr.10

Nope hobby is hobby daar moet iedereen aan mee kunnen doen...

Pikkie,

Dat ben ik met je eens maar dan spreek je jezelf een klein beetje tegen. (misschien wel terecht, er zijn betaalde meelezers) Maar je wilt ook niet een tipje van de sluier oplichten.

Het is een idee waar mensen die niet kun progen. (vele van ons) toch optimaal gebruik kunnen maken van hun hobby bovendien kunnen we allemaal wat ervan leren en dat maakt de hobby nog leuker info uitwisselen, weer een stapje dichterbij je weet wat ik bedoel. Ook jij hebt het van iemand geleerd. (misschien door goed te lezen tussen de regels door).

Ik en als ik goed lees vele andere willen het leren.

Pikkie is een oprecht iemand, twijfel daar maar niet aan.

Als hij vindt dat het tijd is dat er bepaade dingen publiek mogen worden, dan zal dat ook vast wel gebeuren...

Om de 1 of andere reden is dat tot op heden niet gebeurd, en daar moet je respect voor hebben...

GR Fred.

in het verleden was dit een super board,maar als je tegenwoordig kijkt is het board nog maar bestemd voor een aantal personen die zich de info via pm doorsturen.
ok dat begrijp ik ook nog enigzins.
maar als ik tussen de regels doorlees kan zelfs ik er wat van maken,bv pw ird2 maar zonder meer info kun je toch niets .
is er info gaat het via pm vb tw met betrekking tot ird2 vraag je wat hoe of wat is het einde verhaal.is ook te begrijpen maar wat moet je dan?
einde hobby dan.
niet ieder heeft hts electronica maar is wel bereid wat te leren uitzonderingen zijn er ook.
ik begrijp zelfs dat de tijd goldcard niet weer komt ,het gaat me niet eens om het kijken naar bepaalde zenders maar de fun van het hoe en wat.
denk dat bij de meeste hobbyisten het zo is heb ik het open leuk maar zit het dicht hoe krijg ik het weer open.dat is de fun bij mij dan.maar pw wel dat is ook het eingste wat ik mis lang verhaal wou ff kwijt

Ben het met Makkys eens. En natuurlijk Twilight, Pikkie is een oprecht iemand. Ik lees graag zijn mening en soms moet ik dan mijn eigen mening herzien, want dan zie je het van een andere kant. Maar zoals Makkys al schrijft er zijn mensen die graag meer willen weten.

Laat ik dan een vraag stellen aan degene die wel info hebben en deze info willen geven aan andere om verder te komen.

Hoe kom ik en anderen aan info om verder te komen? Ik zou bv. zelf als het lukt het willen proberen om iets open te krijgen maar ik weet niet hoe en dat is het probleem.

Ik heb het forum nog eens goed gelezen, ik begrijp nu dat ik een vraag stelde die ik niet had mogen stellen.

Mijn excuus hiervoor.

Nr.10

Het is niet zo dat ik niemand wil helpen, nee ik kan en wil op dit moment even niemand helpen, kijk wat er is gebeurt de afgelopen dagen nano is zo maar even een opmerking, twilight jack gh en div anderen waaronder ook Al zijn mensen die net als ik door schade en schande wat wijzer zijn geworden in de hobby, vroeger kon je elkaar hier meer helpen ja daar hebben jullie gelijk in, maar uit respect voor het Duckforum kan dit niet meer.

Dit is geen oude koeien uit de sloot halen nee ik wil er op wijzen dat de hobby veel meer op jezelf gericht wordt wil je voorkomen dat louche mensen grof geld aan je gaan verdienen.

Dus zal jezelf veel moeten doen, en reken der maar op dat je je hooby een keer vervloekt maar wat is er mooier als je op een moment zover ben dat je een kaart cq module of een emu heb kunnen maken waar jij naar kan kijken en mischien anderen ook.

Voorbeeldje irdeto1 was een tijdlang bijna niet open te krijgen, tot dat iemand de juiste sleutel vond, seca1 was al open voordat het uit was men zegt dat dit van binnenuit een lek was laat ik in de midden, het heeft dik een jaar geduurd voordat de boel auto was, een aantal zagen ineens het licht waaronder en dat durf ik te zeggen ik ook behoorde koste me 4 originele kaarten geeft niet.

Ben ik er rijk van geworden nou echt niet weet je wie wel die handelaren die de kaarten voor grof geld a 300 piek verkochten.
Viacces was er ook ineens alles kon als je maar betaalde goldkaarten gingen voor grof geld de deur uit

Atmel 60 gulden de kaart .
Fun kaarten
Proggers
En waarom???????

Omdat de boys zo dom waren het vroegtijdig zonder dat iedereen eigelijk in staat was zijn kaart te maken het op het internet smeten....

Kijk maar even naar de tita plat. m11,dragon xcam mr noem maar op.Ze beloven je allemaal het licht en wat is er van over?????

Begrijpen jullie nou waarom er niks wordt gezegd, als je vandaag had gelogd had je een heleboel geweten, met name de c+ nl...

Dus ik zou zeggen gaat het nou gewoon eens proberen zo hebben wij het ook moeten leren en nogmaals ik weet ook het topje van de ijsberg niet hoor......

Pfffffffffffff effe een biertje...

Neem d'r maar ook een van mijn.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan