Conax tool

T

twilight

Heb dit proggie net gevonden op een upload site;

CnxTool V0.2

It will change subscription date to 2005-12-31
on Canaldigital's Conax cards.

Ik heb het over een m2 kaart (met stopstop file) laten draaien, en het werkte zonder fouten!!!

Nu zoek ik iemand met een Conaxcam , om te kijken of het inderdaad ook werkt.

Of mischien dat iemand dit thuis ook ff kan proberen..

GR Fred.

Gevonden,, ikke heb een conax cam en een MII kaart,, dus stuur maar op,, als ik mijn kaart sloop krijg ik wel een nieuwe tijdens de barbekeu in augustus van je lol.

net gevonden ;)

De M-II kaart is een soort emulatie, want als er een keywissel is moet je er de nieuwe key inzetten. Ik hoop dat ik dat #$#$%@*& ding eindelijk binnen krijg vandaag. Besteld bij ******* en ze waren op voorraad, waarom duurt het dan nog een week??
Die M-II is een slimme stunt van de heren achter het "PDK-team" om te zorgen dat je die koopt krijg je meteen een update van ze, en de keys laten ze pas een tijd later los. Blijkbaar zijn hun de enige die het gelukt is keys uit een conax aart te peuteren en zijn ze met die wetenschap nu via de M-II kaart hun zakken aan het vullen. Nouja omdat 7West dicht gaat en ik wil SVT1 enzo hebben voor de festivals, daarom heb ik er maar eentje besteld. En nu zijn de keys inmiddels publiek, maar ik heb nog geen kaart binnen.... mooi Kloten. (stadje in Zwitserland)

Het simpelweg "verlengen"daar schiet je wrs niks mee op. Met een originele kaart die opgezegd is kan het wel werken natuurlijk.

Hmm vond daar nog een progje om M2 kaartjes te editten, nouja je kunt alleen maar dingen NAAR de kaart sturen. Ik zie dat er een SA?UA optie is, wellicht ook AU mogelijk dus maar hoe kom je aan de masterkeys ;) ?

Originally posted by Satslope
Ik zie dat er een SA?UA optie is, wellicht ook AU mogelijk dus maar hoe kom je aan de masterkeys ;) ?

Daar ben je vrienden voor nodig...., maar mijn vrienden zijn opeens de MK's kwijt.

Dus ik hoopte dat het proggie mischien nog wat meer op de kaart zetten dan alleen de nieuwe subscription date, als je begrijpt wat ik bedoel...

GR Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan