Control panel 1-10-2005?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Ik zit zojuist nadat ik de nieuwe settings van pet123 erop gezet heb ook het laatste controlpanel te downloaden, maar hij blijft hangen op "please wait.. downloading..."

Iemand anders dit probleem ook, want dit is voor mij de eerste keer?

Vraagje: kan dit probleem er mee te maken hebben dat mijn ip-adres vandaag weer maar eens verandert is? Want naar nu blijkt doen het een aantal dingen nog meer niet, en nu zie ik dat ik weer in een week tijd een ander adres heb gekregen, terwijl dit al jaren hetzelfde was?

Zou niet kunnen dat het je ip-adres is. Ik ga er vanuit dat je het adres aan je internet kant bedoeld.
Jij maakt immers de connectie vanaf dat nieuwe adres en niet andersom. Er wordt terug gereageerd aan het adres waarvan jij de connectie opzet.
Misschien staan je default router (gateway) en DNS server (Nameserver) niet goed. Die kun je het beste beide het ip-adres van je ADSL-router geven.

Maar er kan natuurlijk ook iets mis zijn met de download site...

Succes
Atraxx

Zelfde probleem als ik net voor de 28-08-2005 had. Bij mij hielp als oplossing toen ik van iemand anders het nieuwe cpanel kreeg en handmatig erin zette.
Daarna ging alles weer goed.
Je kunt ook eens proberen het te wissen en dan van voorafaan te downloaden tot je weer aan 1 oktober zit.:)

De server werkt in ieder geval goed want heb hem net geupdated naar 04-10 en de laatste keys en Pet settings erin gegooid.

Kan je wel verbinding krijgen met je dreambox dan,, want anders zou het volgens mij toch aan je IP kunnen liggen,, maar ik weet daar verder ook niet veel vanaf.

Ik heb het zojuist nog eens geprobeerd, en nu lukt het wel. De nieuwe van 4 oktober gaat nu ook...

Ik ga toch denken dat het er aan gelegen heeft dat @Slome hier met de ip's aan het rommelen geweest is op dat moment, want het downloaden van de pet123 lijst, duurde ook verschrikkelijk lang, daarna zaptte hij ineens reuzesnel, en twee minuten nadien niks meer, met alle gevolgen van dien. :confused:

Kan ook wel aan de server hebben gelegen dat die toen effe down was ofzo,, in ieder geval werkt het nu wel en daar gaat het om :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan