Cover goudkust gezocht

jack

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Cover 1 :GOUDENKOETS
cover 2 :goudentrompet
3:siergoud
4: picasa
5:team2008
6:goudkust
7:kerst2008
8:sneeuw
9:mozilla
10:apen

Let op de passwords typen en niet knippen en plakken


Succes
 
Hoi bedankt maar dit zijn toch de paswoords voor de 10 dvds,, daar zitten toch geen covers bij of in gepost, en die zoek ik nu net.

Als ik er maar 1 heb kan ik er zelf wel wat mee rommelen om er voor elke dvd eentje te maken.
 
Getverdrie ik denk dat je gelijk hebt. Deze had ik gevonden onde plaatjes in de FTD , schijnbaar verkeerd gepost damned
 
Het spijt me maar dat is iets anders en niet van de serie goudkust.

zoals ik al zei de bovenste nr. 1 dat zijn de covers maar die vraagt om een paswoord en die heb ik niet.
 
Ik ben intussen wat progjes aan het proberen, er wordt gezegd dat er zat te vinden zijn via Google, maar tot nu toe nog niet eentje die echt doet wat hij zegt te gaan doen?

Nu ben ik bezig met RAR password Recovery, duurt een half uur wordt er door het programma gezegd, dus ik ben benieuwd? ;)

Misschien dat je zelf even kunt zoeken en uitproberen met Google, met de aktie "versleuteld rarbestand" , je komt veel tegen, maar niet alles werkt.

Mocht het progje wat hier loopt resultaat geven, dan zet ik dadelijk het pasword hier weg.
 
Nou dat is al niets...

De optie met de minste mogelijkheden ruim een half uur, en met de meeste ruim 8 dagen.

Gaan we niet doen dus.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan