Covers printen?

B

blokr

OK, het branden en kopieren gaat nu als een speer, maar nu de afwerking nog: de covers Heb op het net al aardig wat proggies en sites gevonden, maar ik vraag me af wat nu het mooiste freeware programma hiervoor is. Ik zoek eigenlijk een programma waarmee ook covers voor de jewel-cases zijn te printen en een site waar waar dit soort covers op te halen zijn. Daarnaast wil ik ook het grotere formaat DVD-hoesjes voorzien van een mooie cover. Ben benieuwd naar de ervaringen!! Nog even terugkomen op een eerdere vraag van mij, nl. het kopieren van kopie-schijven naar lege schijven: dit kan ook met Sonic RecordNow.

Greetzzz.

Originally posted by blokr
OK, het branden en kopieren gaat nu als een speer, maar nu de afwerking nog: de covers Heb op het net al aardig wat proggies en sites gevonden, maar ik vraag me af wat nu het mooiste freeware programma hiervoor is. Ik zoek eigenlijk een programma waarmee ook covers voor de jewel-cases zijn te printen en een site waar waar dit soort covers op te halen zijn. Daarnaast wil ik ook het grotere formaat DVD-hoesjes voorzien van een mooie cover. Ben benieuwd naar de ervaringen!! Nog even terugkomen op een eerdere vraag van mij, nl. het kopieren van kopie-schijven naar lege schijven: dit kan ook met Sonic RecordNow.

Greetzzz.

ik gebruik
MultiCoverPrint\mcp203.exe
en daar kan je veel mee
oke groeten humana

ik gebruik coverxp te vinden op cd-hoesjes site, vind ik zelf erg goed.

gr blokker

Claseb is erg simpel maar werkt ook goed.
Ik weet niet hoe dat met de andere hier genoemde programma's zit maar Claseb print covers voor CD, DVD en VHS (videoband).

Wat Claseb weer niet kan is die ronde dingen printen als je die op je cd/dvd wilt plakken (overigens niet aan te raden).
Ik weet ook niet meer of ie nu freeware was of dat ik hem gepatched heb.

Allemaal gevonden, behalve claseb. Heb je een linkje voor mij BT? Easy cover print ziet er goed en erg eenvoudig uit.

Greetzzz.

Prima, laat maar eens weten welke van al die dingen jij het makkelijkst/uitgebreidst/mooist vind, kan ik die ook installeren.:)

Ga verder met Easy Cover print. Ziet er wel makkelijk uit voor zo'n simpele ziel als ik. Eerst sparen voor een ander printertje, die van mij is nu echt overleden! Allemaal bedankt voor het meedenken!!

Greetzzz.

Mooi, dan ga ik die ook eens bekijken. :)

Is er ook een patch van easy cover print te vinden? Goochelen levert helaas niks op!

Greetzzz.

Kijk eens bij astalavista.box.sk maar duiveltje schrijft dat het freeware is, dan zou je geen key nodig hebben.
Dus toch geen freeware? Of zijn er meer versies in omloop?

weet niet hoe het bij easy cover print is, maar coverxp werkt prima zonder key, alleen met key krijg je nog wat extra's zoals zelf de maten aanpassen van de prints, maar zoals ik al zeg zonder is hij ook prima.

gr blokker

Lijkt meer op een donatie van 5 USD voor de schrijver van easy cover print dan op een echte registratie. Volgens mij krijg je er niks extra voor.

in versie 2.3 van ecp zijn de vcd hoesjes in ieder geval te klein en niet in te stellen....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan