Crash na willekeurige tijd afspelen video. Help!

B

baaaaas

Hallo allemaal,

Ik kom er echt niet meer uit! Ik heb een originele DM500HD met "newnigma2-release-dm500hd-v3.3.2" image. Ik heb een externe harde schijf aan de box hangen. Wanneer ik video's afspeel crasht de box na willekeurige tijd. Ik heb de crashlog bekeken en er staat iets over hotplug. Zie onderstaand.

NN2hotplug: {'SUBSYSTEM': 'block', 'MAJOR': '8', 'DEVPATH': '/block/sda/sda1', 'SEQNUM': '684', 'PHYSDEVPATH': '/devices/pci0000:01/0000:01:00.0/host0/target0:0:0/0:0:0:0', 'PHYSDEVDRIVER': 'sd', 'remove@/block/sda/sda': 'remove@/block/sda/sda1', 'PHYSDEVBUS': 'scsi', 'ACTION': 'remove', 'MINOR': '1'}
couldn't read model: [Errno 2] No such file or directory: '/sys/model'
couldn't read model: [Errno 2] No such file or directory: '/sys/model'
couldn't read model: [Errno 2] No such file or directory: '/sys/model'
Traceback (most recent call last):
File "/usr/lib/enigma2/python/Tools/BoundFunction.py", line 9, in __call__
return self.fnc(*self.args + args, **newkwargs)
File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/SystemPlugins/Hotplug/plugin.py", line 31, in processHotplugData
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/dev/disk/by-uuid'
(PyObject_CallObject(<Tools.BoundFunction.boundFunction instance at 0x9a2cb0>,()) failed)

Ik weet niet precies wat dit betekent. Ik heb de plugin opgezocht en een upgrade gedaan, maar zonder resultaat. Wel heeft hij de laatste paar keer geen groen scherm meer gehad. Nu loopt de dreambox vast, maar blijven de tandwielen links boven in beeld draaien.

Het lijkt erop dat mijn harde schijf steeds na willekeurige tijd bij het afspelen ge-unmount wordt. Ik heb verschillende images geprobeerd, ook zonder succes. Zelfs de originele image loopt hij vast.

Verder heb ik de harde schijf verschillende keren geformatteerd via de pc en weer opnieuw ge?nitialiseerd op de box. Ook heb ik verschillende harde schijven geprobeerd en zelfs getest op bad sectors.

Kan iemand mij uit de brand helpen? I'm stuck!!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan