Crazy gaat u verlaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Beste Duck vrienden,

Omdat het er na al die jaren erop lijkt dat de laatste maanden het ?Sat wereldje? volledig aan banden is gelegd en er weinig spectaculairs van de hobby is overgebleven, heb ik besloten het sat wereldje te verlaten.
Ik ga een oude hobby (radio/TV amateur) weer wat nieuw leven inblazen en me daar oprichten.
Ik heb niet zolang het moderatorschap gedaan maar heb in die korte periode jullie als een hecht team mogen aanschouwen.
Ik wil jullie danken voor het vertrouwen dat jullie in me hebben/hadden en tevens jullie het allerbeste toewensen voor de toekomst.

Ik hoop jullie nog eens te mogen ontmoeten (volgend jaar op de 2e satdag ?)

Nogmaals bedankt voor de korte maar leuke tijd.

Groetjes CrazyMotha.

P.s jullie mogen deze posting ook op het board plaatsen om mijn vertrek te verklaren.
 
@CrazyMotha

Namens het eendenteam, de moderatoren en alle gebruikers: heel hartelijk dank voor alles wat je hebt gedaan voor ons.

Je geweldig positieve instelling, je kennis en kunde op bepaalde gebieden, je moderatorschap, je suggesties, etc. waren een positieve stimulans.

We betreuren het dat je een andere hobby nu laat prevaleren, echter we respecteren het ten volle.

We wensen je het allerbeste toe met je nieuwe hobby en je weet dat je altijd welkom bent hier.

Het ga je goed !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan