D-box 2 nokia

P

pearl2000

kun je een dbox2 nokia ook flachen zonder dat die is aangesloten op het internet,mijn router doet het niet meer .....en heb je hier voor een ander loader of bootmanager nodig....!!!!

 
Ik heb hem even hier naartoe gemoved omdat het een Linux ontvanger is, weliswaar van Nokia, maar is toch iets anders, is verder ook niet erg hoor.

Bij mijn weten kun je de dbox2 ook flashen zonder dat hij aan internet hangt, je hebt er echter wel een pc bij nodig, dus op die manier zul je hem wel aan een netwerkje moeten hangen dacht ik.

Onze collega Denktenk kan je hier alles over vertellen hoe je dat precies doen moet, hij is goed op de hoogte van Dbox2.

 
Je kunt met dbox2 bootmanager de box gewoon serieel flashen, de box wil er vaak ook een netwerkkabeltje aan hebben hangen (x-over), misschien kun je die nog ff tussen je computer en je box hangen.

 
Je kunt dus gewoon met een nulmodem kabel de box flashen maar dat duurt wel erg lang (zo'n 15 min)

Waarom niet gewoon via een netwerk kabel? wel moet je een cross netwerk kabel hebben als je zonder switcher werkt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan