D+ en Tag gaan de mist in.

Tjark

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Sinds vanmiddag ben ik de Tag en vele D+ kanalen kwijt.
Ik gebruik Rudream en newcamd 5.11.
Moet ik een ander newcamd laden of zijn alleen de keys niet goed?
Heb met de blauwe knop al een keyupdate gedaan maar vraag me toch af of dit goed werkt.

Met SCAM 28-8 heb ik beeld op sky en thor, en nog niet op TAQ

@ rotzak: bestandje SCAM plaatsen in var/bin (chmod 777)
de key bestanden plaatsen in var/keys

Succes

Alle boven genoemde nog licht met newcamd 5.16 in de laatste Hydra

Snap echt de problems niet bij jullie hoor.
Hier schijnt alles als het zonnetje,en er is dus ook geen enkel maantje bij in het donkere zwart hoor.
Geen enkele op zwart dus waar jullie over praten.
Newcam 5.17 en scam 26-08 laten de nacht voor wat het is en brengen weer een nieuwe dag..........................

Gr,

Originally posted by rotzak
HOE BEDOEL JE

Ik bedoel dat alles hier nog open is en ik geen update gedaan heb sinds 27-08.

Alles weer opgelost met een key update en de newcamd 5.16

Ik had eergisteren toevallig weer eens zo?n bui om alle image?s eens te gaan uitproberen. En de EMU?s die daar bij zitten missen waarschijnlijk hier en daar wat waardevolle bits en byte?s. Ook had ik de Hydra geprobeerd maar die liep als een krant op mijn doos dus had ik voor wat anders gekozen. Na het bericht van Guardian heb ik het toch maar weer eens geprobeerd met die Hydra, en wat blijkt, RTFM. Met andere woorden, ik had verzuimd de nodige update?s te downloaden na de installatie van de image.

Wat ik heb gedaan is de 1.08 Olympia op m?n box gezet. Blauwe knop -> vervolgens The Hydra Setup geselecteerd. En toen heb ik ?Download lastest control panel? gekozen.
Daarna heb ik de dreambox een schop gegeven (vaktaal voor ?reboot?) en heb de nieuwste EMUS?s gedownload en daarna de ?Marys Key Bundle?.

En hoe brak de eerste Hydra liep, hoe goed en stabiel deze, geupdate, versie loopt. Ben zeer tevreden en zal deze image voorlopig wel even houden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan