D+ open op dreambox (newcamd, gbox, e.d.)

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.246
Waarderingsscore
41
Punten
48
Leeftijd
121
Digital+ kan ook op de dreambox weer in nagra worden bekeken.
Even de keyfile aanpassen (4101 key 00) en voila.
Voor gbox is dat /var/keys/nagra:

I: { 41 01 00 { xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx}} Digital+
 
voor de humax 5400 heb ik de sleutels voor D+ in de P.U.C gezet
 
PUC is een afkorting van public upload center.
Nu moet je het wel kunnen vinden.:)
 
Hen nu MGCamd 1.23 draaien op Gemini 3.40.

Takkies AU met progeje, maar sinds gisteren alles zwart.

Hebben daar meer mensen problemen mee, of moet ik een aanpassing doen.

Groetjes Bert
 
Hier werktte het gisterenavond ook niet meer, misschien zoeken voor een update van serrabicho...
 
de keys worden nog wel geupdate maar als je ze vergelijkt met de keys op het net is het eerste gedeelte hetzelfde en de rest anders, maar ook als ik de keys handmatig invoer zoals ik ze op het net vind werkt het niet. vreemd genoeg werkt het met evocam dan weer wel.
gr blokker
 
vreemd heb van een of andere upload een
(BAKI -MGCAMD-SoftCam.Key-tps.AU--ASTRA-HOTBIRD--Premiere,Premiere Star,D+,Polsat-DOWN,TPS AU,ORF, SF...20.10.2007...03.00h..ALL OK.zip)
gedownload en nu werkt d+ weer met mgcamd ook tps werkt. de key die erin staat is wel die op het net is te vinden en niet zoals serrabicho hem berekent.
gr blokker
 
Waarom er ineens op een thread uit 2006 word geantwoord weet ik niet maar goed die Serabicho werkt inderdaad niet meer,, Geeko de maker ervan is al bezig met een updated dus effe wachten maar.

Ik persoonlijk gebruikte hem al lang niet meer want heb steeds de ellende dat als ik wou updaten hij eerst zegt kan niet updaten en dan vervolgens mijn dream vast stond en een reset met de 3 knoppen moest doen en dan werkte dit proggie weer wel.

Dus ik gebruik hier nu nog steeds een ander proggie genaamd Florikey.

Dit is een klein programatje op je computer,, dat ik alleen even opstart als ik een nieuwe key nodig heb,, dan haalt die de keys op en updated automatisch je softcam en daarna sluit ik het proggie weer af.
 
jack;183211 zei:
Waarom er ineens op een thread uit 2006 word geantwoord weet ik niet maar goed die Serabicho werkt inderdaad niet meer.

Om dat deze Freggel hier met zijn stomme kop een topic compleet verwijderd heeft door verkeerd te mergen. :stupid:

Het draadje in algemeen/offtopic "hij doet het weer/niet meer" is dus verdwenen, want daar hoort dit inderdaad eigenlijk te staan @Jack.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan