D+ weer open op de Dreambox

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
63
Punten
48
Leeftijd
50
Voor camd3 is er nu een camd3.keys beschikbaar die weer beeld geeft op D+ :) zowel op Astra als Hispasat

dat is echt goede nieuwes pet bedankt voor de info waarschijnlijk binnenkort ok op de humax
grtz roufa!

D+ is inderdaad open op de Dreamb*x!!!

Getest met Hydra1.09 als image en Camd3.819 als emu.

Het enigste is dat je ff de nieuwe camd3 k*y's moet downloaden, deze staan in de puc van Huts geupt door "bolliee" 5.74 Kb 04.01.2006 00:02

GR Fred.

Euh... in het kader van "ik ben tietenliefhebber"... de prima fila's ook?

Primafila is Sky Italia :biggrin:
Maar het schijnt dat de Taquilla's ( die jij waarschijnlijk bedoelt) het ook doen.
Kan niet testen,ben op het "werk" :biggrin:

Appie

appie39 zei:
Primafila is Sky Italia :biggrin:
Maar het schijnt dat de Taquilla's ( die jij waarschijnlijk bedoelt) het ook doen.
Kan niet testen,ben op het "werk" :biggrin:

Appie
jup working ;)

hoi
werkt hier ook weer prima een goed begin in 2006
de taq, ook weer met hun TIETEN ha ha
gr dalton

Ja wil ik nu een berichtje hier neer zetten dat ik de Multivision kwijt ben.

Maar als ik er zoveel voor in de plaats krijg heb ik aan die andere genoeg hoor. Momenteel zit ik op mijn werk, kan dus niets testen, maar daar komt vanavond verandering in.

Groetjes Bertje

@Bert50: omdat je e.e.a. hier post nemen we aan dat je een dreambox hebt. Neem even via PM contact met ons op en wij hopen je blij te kunnen verrassen :biggrin::biggrin::biggrin:

@Eendenteam

Stuur je die mij Sky-Viasat-NDS file ook even???

Dan Krijg je de Prem-Polsat-D+-N2 Emu ervoor terug....:biggrin:

GR Fred.

Ook met gb*x werkt die shit,whoeha ,let's party.

En tieten ,jaman lekkerrrrrrrrrrrrr

Derk

Heeft iemand het werkend met Mgcamd ?
Graag via PM.

Appie

Ja appie, gewoon met de 7000 via Hydra de mary's keybundle opgehaald een uurtje geleden en werken die handel.

Voor mijn 7020 heb ik zelf wat files opgehaald bij Huts, daarbij werkt ook het Spaanse pakket incl. taquilla's.

Helaas is het me tot nu toe nog niet gelukt iets van Sky Italia (noch gewone zenders, noch Prima Fila's) open te krijgen op mgcamd.
Bij Gemini is al een paar uur de update funktie niet beschikbaar, misschien dat ze die ook aan het updaten zijn, geen idee.

lukt mij ook niet met mgcamd, zou zelfs niet weten welke keyfile mgcamd pakt. sharen kan met de newcamd.cfg en de radegast.cfg maar welke keyfile pakt hij?
gr blokker

Thanks BT,

Ik heb Hydra er weer opgezet.Werkt idd gewoon met mgcamd.Alleen de multivisions doen het niet.
Daarstraks tijdens het testen ( met camd3) ging ook de Rai weer open ( als ze gecodeerd zijn).
Waren ook een tijdje niet meer te openen.
Rai2 was toevallig gecodeerd.Denk dat ie met Mgcamd ook wel opengaat dan.

Hoop dat er snel updates komen voor Gemini....

Appie

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan