DB 500 HD de afstellingen.

J

joellie

Hallo allemaal ik heb ook een 500 HD binnen gekregen. Gemini geinstaleerd project 5.0 voor de DB500HD van 05-02-2010 CCcam 2.14 geinstaleerd , en een camd config geinstaleerd. En een settingslijst voor een draaibare schotel in de 500HD gezet. De graden East /w goed gezet. De TV geeft ook aan dat de CCcam 2.14 er in staat onder in het beeld. Maar ik heb geen signaal bij SNR / AGC en BER. Er zijn zoveel mapjes te openen dat ik wat verkeed heb staan of dat nog geopent moet worden . De 500HD geeft B.V bij Installform ( gemini server) OK. Maar bij install from ( my server ) geeft hij een error ?. Dit staat bij Informatie gemini configuration , en bij informatie installed cams. Wie kan mij helpen om beeld te krijgen want ik heb het idee dat er nog meer ingesteld moet worden, en mapjes geopent maar ik weet niet welke. Wie wil mij helpen om beeld te krijgen. gr joellie.
 
Sorry ik heb verkeerd gekeken ,de nieuwste Gemini zit in mijn 500HD dit om misverstanden te voorkomen.
The Gemini2 Project 5.1 DM500HD. gr joellie.
 
Hallo ik heb nog een vraag ,waar ik net tegenaanloop . Bij blader door netwerk ,daar staat onder het IP adres van de ( DM500HD } configfiles Met een rood kruis er door en daar onder harddisk ook met een kruis er door . Weet iemand of ik configfiles moet aanvinken zodat hij groen word of moet ik het zo laten.? Ee harddisk zit niet in de 500HD dus die hoef ik niet aan te vinken neem ik aan> gr joellie.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan