DB500C en nu verder.

B

blink88

Beste mensen, ten eerste hele goeie forum met veel info alleen de vraag die ik heb kan ik niet vinden.

Ikzelf ben ook nieuw met het dreambox gebeuren. Mijn vraag is kan ik het zelf of moet ik er een abo afsluiten om alle zenders te bekijken van Ziggo.

En is er een link hoe je het moet doen?

Ik heb sinds kort een DB500c, er zit gemini 4.7 op met ccam 2.2.1.

 
@blink88, allereerst welkom op ons forum. ;)

Om een antwoord te geven op de vraag die jij stelt, je zult inderdaad een abonnement moeten nemen op hetgeen jij wilt kijken.

 
Welkom op Satellite Fun Blink88.

Ik heb gelijk je vraag even verplaatst naar een wat betere sectie. In deze sectie (Digitenne en Kabelontvangst) vind je wat meer gegevens omtrent kabel ontvangst.

Bij Ziggo is het ook nog verstandig om op zoek te gaan naar een frequentielijst voor je Dreambox, voor de omgeving waar jij je in bevind. Dat is namelijk niet overal hetzelfde en het gewoon laten zoeken naar zenders werkt niet altijd even goed.

We hebben in onze handleidingen sectie een methode staan hoe je een zenderlijst in de ontvanger kunt plaatsen, voorzien van afbeeldingen.

Alleen hebben we geen kabel zenderlijsten, mede omdat die dus afhankelijk zijn van het gebied waar je woont.

Overigens bedankt voor de complimenten betreffende het forum!(Y)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan