dbox 2 reboot

C

coolgang

Sinds een tijdje heb ik- out of the blue- het probleem dat mijn dbox 2 (kabel) opstart, maar voordat ik in het zendermenu kom reboot de box. Ik kan het niet opnieuw flashen want vorodat de box een ip adres krijgt toegewezen reboot de box opnieuw. Ik flash de box via het netwerk. Via ppoorten is ook geen optie want de box krijgt geen ip-adres toegewezen omdat t voor dit proces reboot.

Is er een oplossing hiervoor?

2) Bij een andere dbox 2 (kabel) heb ik sinds kort dat de tuner volgens mij kapot is. Van de een op de andere dag had ik geen beeld- de kanalenlijst komt wel maar de epg wordt niet ingelezen in de zenderlijst (bv 42% nog te gaan voro vlgd film etc). Alleen de kanalen verschijnen in de kanalenlijst en daarmee ga ik ervan uit dat de tuner wellicht kapot is.

Iemand een goedkope oplossing hiervoor ipv een dbox 500 clone aanschaffen? Wellicht heeft iemand hier ervaring mee wat mis kan zijn met de tuner- kun je deze makkelijk verwijderen (misschien kan ik de tuner van de boxen vervangen met elkaar).

Beide boxen draaien op Powerboard.
 
Wat kunt u nog steeds ontvangen daar op de oude D box? Ik heb twee hier (uk), die al bijna drie jaar nu obselete.
 
Hoi mikk.

Je antwoord hier op een draadje van meer dan 2 jaar oud, en de board software heeft je hier waarschijnlijk ook wel voor gewaarschuwd.
Ik denk niet dat "coolgang" die boxen nog gebruikt, want hij heeft tot nog toe geen enkel antwoord gehad.
Vraagsteller had ook moeten vertellen welke box hij heeft want er zijn tenminste 3 merken Dbox2 die allemaal anders zijn gebouwd.

-------------------------------------------------

You're replying in a thread that is over 2 years old (the board software has probably warned you about that, but this was in Dutch language).
I don't think "coolgang" uses these boxes anymore, as he didn't get any reply until now.
OP should have mentioned which box he's asking about, as there are at least 3 brands of Dbox2 and they are built quite different.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan