Dbox 800 HD pc win 7 64bit

Assemdreambox

New Member
Lid sinds
1 apr 2013
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
59
Hoi allemaal,
Er is weer een wereld voor mij opengegaan. Ik heb een Dreambox gekocht bij een speciaal zaak. De man heeft een image erop gezet. Thuis aangezet met internent aangesloten en coax van ziggo erop. Tv aangezet en alle zenders die ik maar wil.
Nu mijn vraag:
Ik heb in mijn pc een Cinergy Dvb-c t en s tuner. Mijn dreambox zit in netwerk.
Ik kan direct via webinterface met mediaplayer streamen.
Als ik op mijn pc stream dan kan ik beneden niet kijken omdat dan de dreambox tuner gebruikt wordt.
Hoe kan ik afzonderlijk tv kijken naar alle kanalen die via een internet verbinding naar mijn dreambox toch via dreambox gebruik makenvan mijn tv kaar in de pc?

Ik heb maar een dreambox met 1 tuner.

Gr
 
Je kunt de dreambox voorzien van een usb dvb-c (sundtek) ontvanger zodat je beschikt over een tweede tuner en wellicht kun je dan wel steamen op je pc en kijken op je dm800.
 
Zijn er geen andere opties?
Want de Tv kaart in de pc wordt niet gebruikt.
Het signaal komt via coax binnen en dreambox zorgt voor vertaling naar TV.
 
Je kunt kijken of je tv kaart wordt ondersteund door een programma als progDVB. Met een programma als progDVB kun je met behulp van je tv kaart de niet gecodeerde kanalen kijken.

Maar je kunt ook in het programma plug-ins zetten waaronder softcams. Met de softcam kun je connecten naar je dreambox waar je Ziggo smartcard inzit. De softcam haalt dan data op van je Ziggo smartkaart in Dreambox om de kanalen op je pc te decoderen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan