Dbox2

C

CrazieD

Beste leden,

Ik zit met een probleem, ik heb een dbox2 en draai daarop PW Enigma 4.3 en CCcam 1.3.

Nu heeft mijn host een onderhoudt uitgevoerd en herkent zijn server mijn box niet meer, waarschijnlijk omdat hij (Dbox2) gedateerd is!

Nu is mijn vraag; kan ik gewoon elke willekeurige versie CCcam downloaden en erop zetten?

Heb ik anders een andere Image nodig?

En is er een tutorial over hoe dit alles te doen?

Met vriendelijke groeten D!

 
Beste CrazieD, allereerst welkom op Satellite Fun.

Een tutorial over hoe CCcam te installeren op een Dbox hebben wij op onze site voor zover mij bekend niet aanwezig.

Maar het is een Linux ontvanger, het zou dus wel mogelijk moeten zijn bij mijn weten om er gewoon een nieuwere versie van CCcam op te zetten.

Heeft jouw firmware dan geen addons download optie waar CCcam in zit?

 
Hi Black Tiger,

Ja voor zover ik kon zien wel, hij download hem wel! Maar hij installeert hem niet! Misschien een nieuw image erop?

Mijn excuses, ik ben een echte leek hierin!

Bedankt voor je inzet en hulp in ieder geval!

Mvg Danny

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 23:25 uur ----------

Beste Black Tiger,

Nog bedankt voor je warme welkom!

Ik heb zojuist via een tutorial hier ergens op de site mn DBox geprobeerd te flashen, alles ging goed! Tot dat ik hem weer moest opstarten, nu staat er eerst loading kernel, daarna blijf ik een groen scherm houden! Mn box reageert totaal niet meer, en ik kom via FileZilla ook mn box niet meer in!!

Help, ik zit met mn handen in t haar!

Mvg, Danny!

 
Oef ik heb nooit zoveel met Dbox2 gewerkt, dat is al een hele tijd geleden.

Zorg in elk geval dat je een juist image hebt. Als ik me niet vergis kun je ook een DBox2 middels een seriele nullmodemkabel flashen.

Dat staat in onze handleiding Dbox2 flashen (klik) beschreven, alleen moet je dan methode 1 nemen.

Kijk hier (klik) maar even, is wel in het Duits, maar ook voorzien van afbeeldingen.

Dus gewoon opnieuw flashen, maar niet over het netwerk. Dan zou hij weer aan de praat te krijgen moeten zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan